- Ogłoszenie nr: 164810
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 listopada 2014 r.
Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Wydziale Finansowo-Księgowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu
ul. Młodych Techników 61/63
53-647 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie wydatków budżetowych,
- przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych,
- ewidencjonowanie dowodów księgowych na kontach syntetycznych i analitycznych przy użyciu komputerowego systemu ewidencji oraz uzgadnianie zapisów w księgach rachunkowych,
- sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS,
- sporządzanie sprawozdań finansowych i innych informacji ekonomicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa, wymagająca koncentracji, dokładności i rzetelności. Współpraca z klientem zewnętrznym. Na stanowisku pracy używany jest sprzęt biurowy taki jak: drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon, faks
W budynku jest winda, brak podjazdów dla wózków inwalidzkich, na stanowisku nie występują uciążliwe i szkodliwe warunki pracy
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków,
- dobra znajomość przepisów ZUS i płac,
- umiejętność obsługi komputera i programów biurowych (Word, Excel),
- znajomość księgowości budżetowej,
- doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń drogą elektroniczną,
- umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych,
- znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- systematyczność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- obowiązkowość, sumienność, rzetelność, dyspozycyjność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów