Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne.
  • Asystent ds. administrowania nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Inżynier / Inżynierka ds. realizacji inwestycji

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    zapewnianie terminowego zaopatrzenia budów i kontrola zużycia materiałów; prowadzenie dokumentacji inwestycji i monitorowanie kosztów; dobór dostawców oraz podwykonawców i ich późniejsze rozliczanie; przygotowywanie wytycznych projektowych dla zespołu; realizacja bieżących zadań...
  • Pomocnik Kierownika Budowy Instalacji Sanitarnych

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    płynna realizacja zaopatrzenia materiałowego budów wraz z kontrolą ich dostaw oraz fizycznego zużycia; ewidencjonowanie i analiza kosztów realizacji poszczególnych inwestycji; analiza i wybór dostawców i podwykonawców do realizacji inwestycji i ich rozliczanie; prowadzenie dokumentów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Asystent / Asystentka Wrocław
Asystent / Asystentka Biura z językiem angielskim

Asystent / Asystentka Biura z językiem angielskim

Malon Group Sp. z o.o.
Wrocław, Piłsudskiego 74
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
588 dni temu

Ogłoszenie numer: 8965081, z dnia 2024-04-25

MALON GROUP to funkcjonująca na polskim rynku od 2010r. spółka, której celem jest zapewnienie kompleksowego wsparcia przedsiębiorczości. 
 
MALON GROUP Sp. z o.o. świadczy usługi doradcze oraz szkoleniowe, dostarczając kompleksowe rozwiązania zwiększające skuteczność oraz efektywność przedsiębiorstw i instytucji publicznych. Oferta firmy jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku, a realizowane przez nią projekty obejmują różnorodne aspekty związane z zarządzaniem organizacją, a w szczególności z:
  • projektowaniem, wdrażaniem i doskonaleniem systemów zarządzania zgodnych z wymaganiami międzynarodowych standardów i norm m.in. ISO 9001, ISO 13485, IATF 16949, AQAP, ISO 14001, ISO 50001, ISO 45001, System SCC, SEVESO III, ISO 31000, ISO / IEC 27001, ISO 28000, ISO 22301, EFQM, BSC, REDcert, RSPO, PEFC, FSC, UTZ, EUROLIŚĆ, HACCP, ISO 22000, BRC Food, BRC CP, BRC IoP, BRC S&D, ISO 22716, ISO 15378, ISO 17025, ISO 17020, ISO 15189, ISO 15085, EN 1090, SQAS, 5S, TAPA, SA 8000, ISO EcoVadis, ISO 26000, GRI, SMETA, BSCI oraz wiele innych.
  • realizacją szkoleń i kursów tematycznych w formułach: tradycyjnej i on-line (szkolenia otwarte i zamknięte), oraz e‑learningu z zakresu międzynarodowych standardów i norm wyszczególnionych powyżej.
Dzięki interdyscyplinarnemu zespołowi konsultantów, trenerów i ekspertów MALON GROUP Sp. z o.o. realizuje nawet najbardziej złożone projekty doradcze i szkoleniowe, wymagające ogromnej wiedzy i doświadczenia, zasobów ekonomicznych i intelektualnych, co niewątpliwie stanowi o jej przewadze nad konkurencją.

Asystent / Asystentka Biura z językiem angielskim

Miejsce pracy: Wrocław, Piłsudskiego 74

 

Opis stanowiska

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będą w szczególności:
  • wsparcie administracyjne w zakresie zarządzania portfelem projektów,
  • tłumaczenie tekstów, dokumentacji i korespondencji na / z języka angielskiego
  • przygotowywanie dokumentacji, bieżąca komunikacja z klientami i kontrahentami firmy oraz z instytucjami zagranicznymi,
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • wyszukiwanie, weryfikowanie informacji w Internecie,
  • inne bieżące zadania związane ze specyfiką działalności firmy.

Wymagania

  • b. dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny, 
  • wykształcenie m.in. średnie, mile widziana osoba po studiach, 
  • znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet), 
  • precyzja, dokładność, zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków,
  • wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • odporność na stres,
  • zdolności organizacyjne,
  • dyspozycyjność w wymiarze 40 godzin w tygodniu pracy.

Oferujemy

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • praca w formie hybrydowej po zakończeniu okresu próbnego,
  • zatrudnienie na umowę o pracę poprzedzaną okresem próbnym
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
  • udział w szkoleniach wewnętrznych,
  • możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń i rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Malon Group Sp. z o.o.

MALON GROUP to funkcjonująca na polskim rynku od 2010r. spółka, której celem jest zapewnienie kompleksowego wsparcia przedsiębiorczości. 

MALON GROUP Sp. z o.o. świadczy usługi doradcze oraz szkoleniowe, dostarczając kompleksowe rozwiązania zwiększające skuteczność oraz efektywność przedsiębiorstw i instytucji publicznych. Oferta firmy jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku, a realizowane przez nią projekty obejmują różnorodne aspekty związane z zarządzaniem organizacją, a w szczególności z:

  • projektowaniem, wdrażaniem i doskonaleniem systemów zarządzania zgodnych z wymaganiami międzynarodowych standardów i norm m.in. ISO 9001, ISO 13485, IATF 16949, AQAP, ISO 14001, ISO 50001, ISO 45001, System SCC, SEVESO III, ISO 31000, ISO / IEC 27001, ISO 28000, ISO 22301, EFQM, BSC, REDcert, RSPO, PEFC, FSC, UTZ, EUROLIŚĆ, HACCP, ISO 22000, BRC Food, BRC CP, BRC IoP, BRC S&D, ISO 22716, ISO 15378, ISO 17025, ISO 17020, ISO 15189, ISO 15085, EN 1090, SQAS, 5S, TAPA, SA 8000, ISO EcoVadis, ISO 26000, GRI, SMETA, BSCI oraz wiele innych.
  • realizacją szkoleń i kursów tematycznych w formułach: tradycyjnej i on-line (szkolenia otwarte i zamknięte), oraz e‑learningu z zakresu międzynarodowych standardów i norm wyszczególnionych powyżej.

Dzięki interdyscyplinarnemu zespołowi konsultantów, trenerów i ekspertów MALON GROUP Sp. z o.o. realizuje nawet najbardziej złożone projekty doradcze i szkoleniowe, wymagające ogromnej wiedzy i doświadczenia, zasobów ekonomicznych i intelektualnych, co niewątpliwie stanowi o jej przewadze nad konkurencją.

Podobne oferty

  • Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne.
  • Asystent ds. administrowania nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie. Tworzenie i aktualizacja...
  • Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów; Przygotowywanie spotkań i...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Inżynier / Inżynierka ds. realizacji inwestycji

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    zapewnianie terminowego zaopatrzenia budów i kontrola zużycia materiałów; prowadzenie dokumentacji inwestycji i monitorowanie kosztów; dobór dostawców oraz podwykonawców i ich późniejsze rozliczanie; przygotowywanie wytycznych projektowych dla zespołu; realizacja bieżących zadań...
  • Pomocnik Kierownika Budowy Instalacji Sanitarnych

    PHU PAULAN   Świdnica    praca mobilna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    płynna realizacja zaopatrzenia materiałowego budów wraz z kontrolą ich dostaw oraz fizycznego zużycia; ewidencjonowanie i analiza kosztów realizacji poszczególnych inwestycji; analiza i wybór dostawców i podwykonawców do realizacji inwestycji i ich rozliczanie; prowadzenie dokumentów...