- Ogłoszenie nr: 169028
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 kwietnia 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
- Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw prowadzenia sekretariatu
- w Wydziale Teleinformatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozdzielanie korespondencji Wydziału
- prowadzenie rejestracji dokumentów jawnych i niejawnych oraz ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich
- prowadzenie rejestru poleceń wyjazdów służbowych
- wykonywanie czynności związanych z realizacją przez Wydział Teleinformatyki zadań związanych z archiwizacją i brakowaniem pism Wydziału
- organizowanie ruchu interesantów zgłaszających się do Wydziału
- ewidencjonowanie i przechowywanie przepisów państwowych i resortowych oraz zapoznawanie z nimi pracowników
- prowadzenie dokumentacji Wydziału w zakresie spraw osobowych
- wypłacanie należności finansowych pracownikom Wydziału
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- na stanowisku nie przewiduje się wystąpień publicznych i reprezentacji urzędu, praca polega na obsłudze klienta zewnętrznego i wewnętrznego wydziału, głównie praca kancelaryjna i prowadzenie sekretariatu, występuje tu konieczność poruszania się po budynku w celu odbioru i dystrybucji dokumentacji kancelaryjnej. Praca wymaga koncentracji, sprawnego narządu wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oraz na dokumentacji kancelaryjnej,
- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu, występuje konieczność obsługi urządzeń biurowych: komputer, urządzenie wielofunkcyjne, drukarka, fax, niszczarka.
- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada windę i podjazd, praca na poziomie parteru.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjnej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów kancelaryjnych i przepisów o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność sprawnego komunikowania się, pracy zespołowej, współpracy, przewidywania, obsługi komputera
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów