Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Radom Specjalista ds. Administracyjnych Radom
Inspektor w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego

Inspektor w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego

Komenda Miejska Policji w Radomiu
Radom
praca stacjonarna
2902 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181205
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2016 r.

Komenda Miejska Policji w Radomiu

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw do spraw kadr i systemów policyjnych
  • w Zespole Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59
    26-600 Radom

Miejsce wykonywania pracy:

  • Radom
  • Komenda Miejska Policji w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59
    26-600 Radom

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie systemami niejawnymi w Komendzie Miejskiej Policji w Radomiu oraz stroną internetową BIP KMP Radom,
  • organizowanie testów sprawności fizycznej funkcjonariuszy oraz zajęć z wyszkolenia strzeleckego dla policjantów KMP Radom,
  • kierowanie policjantów na szkolenia w zakresie : kursów specjalistycznych, kusów dla absolwentów szkół wyższych, studiów resortowych,
  • organizowanie procesu szkoleniowego dla pracowników Policji,
  • sporządzanie zapotrzebowań na szkolenia dla funkcjonariuszy,
  • sporządzanie planu szkoleń dla pracowników Policji,
  • obsługiwanie programu PŁATNIK i przekazywanie dokumentów ubezpieczeniowych do jednostki nadrzędnej.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa;
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - oświetlenie naturalne i sztuczne,
    - praca przy monitorze ekranowym,
    - nie występują warunki szkodliwe i niebezpieczne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie preferowane wyższe informatyczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w podobnym obszarze w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość budowy i obsługi komputera,
    • znajomośc ustawy o Policji, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych,
    • umiejętność obsługi systemu "PŁATNIK".
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie: wyższe,
  • poświadczenie dostępu do informacji niejawnych "poufne".

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty