- Ogłoszenie nr: 163963
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 października 2014 r.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- w Wydziale Polityki Społecznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Wydział Polityki Społecznej
ul. Czerniakowska 44
00-717 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- znajomość ustaw: o wspieraniu rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz aktów wykonawczych, o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o finansach publicznych, Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość trybu i zasad przeprowadzania kontroli w administracji rządowej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Word i MS Excel).
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa,
praca w siedzibie urzędu/biura,
praca w terenie (kontrole)
wyjazdy służbowe,
stres związany z telefoniczną i bezpośrednią obsługą klientów,
podejmowanie decyzji w warunkach stresu.
praca na trzecim piętrze,
narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
bariery architektoniczne: brak zainstalowanej windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, drzwi nieodpowiedniej szerokości,
pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
brak oznaczeń dla osób niewidomych,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunkach: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata stażu pracy w zawodzie pedagoga albo w zakresie resocjalizacji lub stażu pracy z dziećmi lub rodziną w jednostkach organizacyjnych wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o wspieraniu rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz aktów wykonawczych, o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o finansach publicznych, Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość trybu i zasad przeprowadzania kontroli w administracji rządowej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Word i MS Excel).
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów