Inspektor wojewódzki

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Szczecin

10 dni temu

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 22303

Warunki pracy

• praca o charakterze administracyjno-biurowym, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym
• stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
• stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów)
• wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub samochodem służbowym w celu prowadzenia kontroli w jednostkach mających siedzibę w województwie zachodniopomorskim
• warunki pracy w jednostkach kontrolowanych mogą być niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
  • Kontrolowanie działalności administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów.
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków na organy administracji geodezyjnej i kartograficznej w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów.
  • Kontrolowanie wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych w zakresie ewidencji gruntów i budynków oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów.
  • Rozpatrywanie pism o charakterze skargowym na wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych opracowujących dokumentację geodezyjną dotyczącą nieruchomości (gruntów) na potrzeby postępowań administracyjnych, sądowych lub czynności cywilno – prawnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w geodezji i kartografii
  • posiadanie uprawnień zawodowych z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu 2
  • znajomość przepisów: prawa geodezyjnego i kartograficznego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego
  • umiejętność obsługi komputera - pakietu Office
  • umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • ukończone szkolenia z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów
  • uprawnienia zawodowe z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu 1
  • znajomość przepisów: prawa wodnego, prawa budowlanego oraz ustaw: o lasach, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o kontroli w administracji publicznej, o swobodzie działalności gospodarczej oraz rozporządzenia w sprawie scalania i podziału nieruchomości

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia uprawnień zawodowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie zaświadczeń ukończonych kursów/szkoleń
  • kopie uprawnień zawodowych
  • Termin i miejsce składania dokumentów

    Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-26 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr, pok. 283
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin

    z dopiskiem: „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 25”

    Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych

    Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
    Specjalista ds. Administracyjnych Praca Specjalista ds. Administracyjnych

    Rekrutują z Praca.pl