Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 16920
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno – biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału.Praca stacjonarna w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak wind, brak pomieszczeń
higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie.
Zakres zadań
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie prawa do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych z tym prawem związanych w stosunku do funkcjonariuszy Straży Granicznej oraz emerytów i rencistów policyjnych,
- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych niezbędnych do realizacji uprawnień funkcjonariuszy Straży Granicznej oraz emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych z tym prawem związanych,
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków z tytułu kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby funkcjonariuszy Straży Granicznej i dokonywanie stosownych naliczeń w celu dalszej ich realizacji,
- przygotowywanie dokumentacji finansowej w celu realizacji wypłaty świadczeń pieniężnych wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego przez właściwą merytorycznie komórkę finansową,
- przygotowywanie projektów pism, postanowień, zaświadczeń wymaganych do bieżącej realizacji spraw mieszkaniowych zainteresowanych,
- prowadzenie, zakładanie, na bieżąco uaktualnianie teczek mieszkaniowych dla właściwej ewidencji spraw prowadzonych w sekcji oraz przygotowywanie dokumentacji archiwalnej i przekazanie jej do archiwum zakładowego,
- przygotowywanie danych do opracowania dokumentów sprawozdawczych z zakresu lokali mieszkalnych i świadczeń pieniężnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej.
- znajomość przepisów w zakresie postępowania administracyjnego - Kodeks postępowania administracyjnego i umiejętność ich interpretacji
- umiejętność analitycznego myślenia i stosowania prawa w praktyce
- komunikatywność
- terminowość
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość obsługi komputera zwłaszcza edytorów tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe