Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2395 dni temu
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 16920

Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno – biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału.

Praca stacjonarna w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak wind, brak pomieszczeń
higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie.

Zakres zadań

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie prawa do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych z tym prawem związanych w stosunku do funkcjonariuszy Straży Granicznej oraz emerytów i rencistów policyjnych,
  • przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych niezbędnych do realizacji uprawnień funkcjonariuszy Straży Granicznej oraz emerytów i rencistów policyjnych do lokalu mieszkalnego i świadczeń pieniężnych z tym prawem związanych,
  • przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków z tytułu kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby funkcjonariuszy Straży Granicznej i dokonywanie stosownych naliczeń w celu dalszej ich realizacji,
  • przygotowywanie dokumentacji finansowej w celu realizacji wypłaty świadczeń pieniężnych wynikających z prawa do lokalu mieszkalnego przez właściwą merytorycznie komórkę finansową,
  • przygotowywanie projektów pism, postanowień, zaświadczeń wymaganych do bieżącej realizacji spraw mieszkaniowych zainteresowanych,
  • prowadzenie, zakładanie, na bieżąco uaktualnianie teczek mieszkaniowych dla właściwej ewidencji spraw prowadzonych w sekcji oraz przygotowywanie dokumentacji archiwalnej i przekazanie jej do archiwum zakładowego,
  • przygotowywanie danych do opracowania dokumentów sprawozdawczych z zakresu lokali mieszkalnych i świadczeń pieniężnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej.
  • znajomość przepisów w zakresie postępowania administracyjnego - Kodeks postępowania administracyjnego i umiejętność ich interpretacji
  • umiejętność analitycznego myślenia i stosowania prawa w praktyce
  • komunikatywność
  • terminowość
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość obsługi komputera zwłaszcza edytorów tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty