Komenda Powiatowa Policji w Stalowej Woli
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Stalowa Wola
Ogłoszenie o naborze Nr 20295
Warunki pracy
praca w siedzibie urzędu,ośmiogodzinny system pracy,
praca przy monitorze ekranowym,
stanowisko pracy usytuowane jest na parterze budynku nieprzystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim: brak wind, brak podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz budynku,
w biurze oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu łączności i informatyki oraz systemów łączności przewodowej i łączności radiowej,
- Wykonywanie instalacji i przeniesień aparatów telefonicznych, sprzętu komputerowego w budynku KPP i jednostkach podległych, montaży i demontaży sprzętu łączności radiowej w pojazdach eksploatowanych przez KPP i jednostki podległe oraz prawidłowe dokumentowanie wspomnianych prac,
- Prowadzenie systematycznych przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu i urządzeń zainstalowanych w KPP i jednostkach podległych w tym: instalacji antenowych, instalacji elektrycznych, instalacji teleinformatycznych,
- Bieżąca pomoc w zakresie obsługi systemów i urządzeń łączności i informatyki,
- Dokonywanie cyklicznych archiwizacji nagrań z rejestratora korespondencji,
- Pełnienie funkcji administratora lokalnego i technicznego w systemach KCIK, PSI, ODN, Poczta Specjalna.
- Pełnienie funkcji administratora lokalnego w sieci PSTD,
- Wykonywanie przydzielonych prac instalacyjno-montażowych związanych tematycznie z zakresem działania zespołu w oparciu o dokumentację projektową, projekty typowe bądź dokumentację fabryczną,
- Nadzorowanie przydzielonych prac instalacyjno-montażowych, remontów i napraw urządzeń zleconych do wykonania firmom specjalistycznym,
- Koordynowanie zaopatrzenia w sprzęt oraz materiały łączności i informatyki komórek organizacyjnych KPP i jednostek podległych,
- Rozliczanie rozmów telefonicznych funkcjonariuszy i pracowników Policji oraz przesyłek pocztowych nadanych w KPP w Stalowej Woli,
- Zabezpieczanie organizacji i sprawnego funkcjonowania systemów łączności na potrzeby operacji policyjnych na terenie powiatu stalowowolskiego,
- Utrzymywanie w stałej gotowości sprzętu rezerwy operacyjnej, w tym przechowywanie materiałów i sprzętu stanowiących tę rezerwę w podręcznych magazynkach,
- Zarządzanie sprzętem łączności i informatyki (rozdział, prowadzenie dokumentacji techniczno - ewidencyjnej),
- Prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów łączności i informatyki.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie techniczne z zakresu telekomunikacji, informatyki, elektroniki lub elektrotechnikidoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze informatyki
- Znajomość podstaw komutacji analogowej i cyfrowej,
- Znajomość podstaw działania siłowni telekomunikacyjnych wraz z bateriami akumulatorów,
- Umiejętność prowadzenia prac warsztatowo-serwisowych w zakresie sprzętu łączności i informatyki,
- Znajomość pakietów biurowych MS Office, Open Office, Libre Office, systemów operacyjnych Windows, Unix, Linux,
- Znajomość zagadnień związanych z budową sieci okablowania strukturalnego,
- Umiejętność obsługi systemów teleinformatycznych,
- Posiadanie uprawnień SEP do wykonywania prac pod napięciem do 1 kV,
- Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- Dyscyplina pracy,
- Dyspozycyjność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość podstaw budowy cyfrowych sieci teletransmisyjnych,
- Znajomość działania, obsługi i budowy agregatów prądotwórczych i urządzeń UPS dużej mocy,
- Posiadanie prawa jazdy kat. „B”,
- Uprawnienia do wykonywania prac na wysokościach,
- Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,