Ogłoszenie numer: 566939, z dnia 2014-12-12
Klient portalu Praca.pl
Firma z branży FMCG poszukuje kandydata na stanowisko:
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Białystok
Opis stanowiska
- Organizacja i usprawnianie czynności i procedur dotyczących obsługi klienta, rozliczania, korespondencji
- Rozpatrywanie żądań, wniosków, skarg oraz reklamacji klientów
- Monitorowanie zamówień, wystawionych faktur oraz korekt
- Zapewnienie pełnej terminowości i zgodności realizacji zamówień
- Kierowanie pracą podległego zespołu
- Zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji z Klientem, dbanie o relacje
- Współpraca z innymi działami firmy, głównie księgowości i sprzedaży
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w Biurze Obsługi Klienta
- Doświadczenie w pracy z kanałem tradycyjnym (dystrybutorzy, hurtownie) jak i z międzynarodowymi sieciami
- Samodzielność w działaniu i wysoka motywacja do pracy
- Umiejętność kierowania zespołem
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność rozwiązywania problemów i odporność na stres
- Efektywność działania w warunkach presji czasu
- Umiejętność nadawania zadaniom priorytetów
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z systemem Comarch ERP XL (CDN XL) lub innym produktem firmy Comarch
Oferujemy
- Pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole w międzynarodowej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.