ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Zadania:
- koordynacja pracy działu Zakupów (nieprodukcyjnych)
- budowanie bazy dostawców, analizowanie ofert, prowadzenie negocjacji, dbanie o kontakty z dostawcami i nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami
- reprezentacja działu wewnątrz firmy i na zewnątrz
- tworzenie planów oszczędnościowych, raportów i statystyk
- koordynacja projektów zakupowych
- praca nad nowymi projektami i transferami
- kontrola zamówień wewnętrznych i zewnętrznych
Wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie w obszarze zakupów
- minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta
- umiejętność analitycznego myślenia, werbalizacji myśli i prezentacji danych
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego
- kompetencje liderskie/managerskie; umiejętność współpracy z zespołem i innymi działami w organizacji (HR, Finanse, Prawny etc.)
- doświadczenie w procesach transferu będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie we wdrażaniu globalnej strategii
- doświadczenie w pracy w Shared Service Center
- certyfikat Six-Sigma będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- pracę w globalnej rozpoznawalnej firmie
- pracę w przejrzystej strukturze w międzynarodowym środowisku
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe benefity
- częste podróże służbowe (do Niemiec i innych krajów europejskich)
- pracę w bardzo dogodnych lokalizacjach
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.