Konsultant ds. obsługi klienta (m/k)
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Konsultant ds. obsługi klienta (m/k)

Poznaj stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...


czytaj więcej: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Konsultant ds. obsługi klienta (m/k) - Ogłoszenie archiwalne

Praca Trenkwalder Benefit Sp. z o.o. / Sprzedaż / Obsługa klienta / pomorskie / Gdańsk

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Konsultant ds. Obsługi Klienta Gi Group Sp z o.o. pomorskie

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta Pomorskie Centrum Stomatologii pomorskie

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim ManpowerGroup pomorskie

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego Gi Group Sp z o.o. pomorskie

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Operator Biura Obsługi Klienta - Oil, Gas & Chemicals SGS Polska Sp. z o.o. pomorskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
Trenkwalder jest jednym z liderów na polskim rynku usług HR, realizującym liczne projekty w zakresie pracy stałej, tymczasowej i outsourcingu.

Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG z obrotem powyżej 1 miliarda euro. Grupa Trenkwalder jest jedną z wiodących agencji pracy w Europie, zatrudnia ponad 55 000 pracowników i ma ponad 300 biur w 17 krajach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i najlepszym specjalistom w branży, Trenkwalder zdobywa zaufanie coraz liczniejszej rzeszy zatrudnionych kandydatów oraz zadowolonych klientów.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta (m/k)
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: KTH/P43/0116
Obowiązki:
  • kontakt telefoniczny z klientem,
  • przyjmowanie zgłoszeń szkód (połączenia przychodzące),
  • obsługa klientów na różnym etapie realizacji zgłoszeń,
  • budowanie pozytywnych relacji i skuteczne rozwiązywanie spraw klientów.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe lub studia zaoczne w trakcie (kierunki: ekonomia, prawo i administracja, finanse, zarządzanie, marketing lub uczelnie techniczne),
  • poprawność wypowiedzi,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność wnikliwej analizy danych i dokładność,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • otwartość, komunikatywność, determinacja,
  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
Oferujemy:
  • pracę na pełen etat,
  • umowę o pracę (zatrudnienie bezpośrednio u naszego klienta),
  • szansę na rozwój w ramach firmy,
  • dofinansowanie do obiadów,
  • pokój relaksu,
  • pikniki rodzinne,
  • rozbudowany system szkoleń wewnętrznych,
  • praca nie dotyczy sprzedaży!