Ogłoszenie numer: 975811, z dnia 2016-02-04
Klient portalu Praca.pl
Spółka z branży telekomunikacyjnej, świadcząca usługi z zakresu sprzedaży telefonii stacjonarnej poszukuje osób na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi Klientów w Punkcie Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Poszukujemy ambitnych, zmotywowanych i pozytywnie nastawionych do życia osób do Punktu Obsługi Klienta. Zadania należące do zespołu obsługi klienta to:
Zakres obowiązków:
- bezpośrednia obsługa Klientów w Punkcie Obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi standardami
- obsługa korespondencji oraz dbanie o sprawny obieg dokumentów w Spółce
- wprowadzanie i przetwarzanie danych w systemie
- przyjmowanie oraz rejestrowanie pism bezpośrednio w punkcie od klientów
- dbałość o wizerunek firmy
- raportowanie efektów pracy
Wymagania
- doświadczenie w obsłudze klienta zewnętrznego/wewnętrznego
- wykształcenie min. średnie
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętności komunikacyjne
- poprawna dykcja i płynność wypowiedzi
- samodzielność w podejmowaniu decyzji
- skrupulatność i systematyczność
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- postawa w pracy "zrobię to"
- sprawna znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
- udział w tworzeniu nowych procesów w zespole obsługi klienta
- otwartą atmosferę
- umowę o pracę (pełny etat)
- pakiet opieki medycznej
- pakiet sportowy
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- pracę od poniedziałku do piątku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.