Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Do obowiązków Kandydata na tym stanowisku należeć będzie:
- Telefoniczny lub mailowy kontakt z Klientami,
- Odpowiadanie na zgłoszone reklamacje (za pomocą różnych kanałów komunikacyjnych),
- Utrzymywanie stałych relacji z Klientami,
- Dbanie o wizerunek firmy,
- Umiejętność komunikacji pisemnej ( konstruowanie wypowiedzi pisemnych zgodnie z zasadami gramatyki),
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów,
- Organizacja pracy własnej,
- Umiejętność swobodnego prowadzenia rozmowy telefonicznej,
- Orientacja na potrzeby Klienta.
Mile widziane doświadczenie w rozpatrywaniu pism reklamacyjnych lub urzędowych.
- Stabilne zatrudnienie (w oparciu o umowę o prace tymczasową),
- Wynagrodzenie,
- Pracę w firmie z ugruntowana pozycją na rynku,
- Profesjonalne szkolenia.