Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
Twoje zadania:
- przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,
- przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji,
- rozpatrywanie i przeprowadzanie reklamacji dotyczących usług pocztowych i logistycznych,
- wydawanie decyzji reklamacyjnych,
- rejestrowanie i rozpatrywanie spraw kar umownych dla Spółki dotyczących świadczenia usług pocztowych i niepocztowych,
- współpraca z innymi jednostkami Spółki w zakresie wyjaśnień do spraw reklamacyjnych.
- masz minimum średnie wykształcenie,
- w codziennej pracy wykorzystujesz Excela,
- potrafisz analizować dane i przedstawiać wnioski,
- pracujesz efektywnie pod presją czasu,
- jesteś nastawiony na współpracę i pracę w zespole,
- chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
- dobrze organizujesz swoją pracę.
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym