Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Support Specialist with Bulgarian

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
  • Customer Support Specialist with Czech

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Czech at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min. 150h...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta; Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu; Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych; Współpraca z pozostałymi działami firmy; Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta | (infolinia przychodząca)

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta | (infolinia przychodząca)

Getin Noble Bank S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2847 dni temu

Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.

Do naszego zespołu poszukujemy obecnie:

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
(infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
  • obsługę klientów Banku na infolinii przychodzącej,

  • udzielanie informacji o produktach i ofercie,

  • pomoc Klientom w obsłudze portfela produktów bankowych,

  • realizację dyspozycji Klientów dotyczących posiadanych produktów,

  • dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów.

Oczekujemy od Ciebie:
  • minimum średniego wykształcenia,

  • doświadczenia w obsłudze Klienta – mile widziane,

  • wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny,

  • motywacji do pracy z Klientem w oparciu o najbardziej atrakcyjne produkty rynkowe,

  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,

  • umiejętności pracy w zespole,

  • nastawienia na osiąganie celów i zorientowanie na wynik,

  • gotowości do pracy w systemie zmianowym (Call Center pracuje od poniedziałku do niedzieli w godzinach: 7:00-22:00).

Dołącz do nas, a otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,

  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,

  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,

  • pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,

  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.

z dopiskiem: P/CCI/07/2016/WARSZAWA w tytule wiadomości


W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan/Pani możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych oraz załączenie klauzuli jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym procesie rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, kontakt:
Telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy)
Formularz kontaktowy: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy (dalej „Bank”).

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są:
- w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22 1 kodeksu pracy w związku z udziałem w procesie rekrutacji w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy lub innych aktów prawnych, z których wynika konieczność wypełnienia przez Pracodawcę obowiązku nałożonego na niego przepisem prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w zakresie nieobjętym wymienionymi wyżej przepisem, na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być:
1) podmioty świadczące usługi na rzecz Pracodawcy w zakresie:
medycyny pracy (Medicover i placówki współpracujące)

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:

1) do zakończenia rekrutacji (oraz dodatkowo przez okres 3 lat), w związku z którą aplikował Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził Pan/Pani zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji;
2) do 3 lat od dnia złożenia aplikacji w przypadku gdy wyraził Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że:
1) przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO),prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) oraz prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
2) przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
3) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji;
4) Pracodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez:
E-mail: iod@gnb.pl
Formularz kontaktowy na stronie: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Support Specialist with Bulgarian

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
  • Customer Support Specialist with Czech

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Czech at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min. 150h...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta; Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu; Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych; Współpraca z pozostałymi działami firmy; Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...