Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
Poczta Polska S.A.Warszawa, ul. Targowa 73
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
12 dni
Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
GEFCO PolskaNatolin, k. Grodziska Mazowieckiego
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie...
Młodszy Specjalista ds. reklamacji - sekcja wysyłki
Młodszy Specjalista ds. reklamacji - sekcja wysyłki
Action S.A.
Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny
umowa o pracę
praca stacjonarna / zdalna
74 dni temu
ACTION S.A. - dostawca dla branży e-commerce, producent i wielobranżowy dystrybutor, który realizuje potrzeby sektora B2B i B2C. Główne filary biznesu: ACTION Business Center - odpowiedzialne za dystrybucję rozwiązań zaawansowanych; segment sprzedaży detalicznej, czyli własne projekty e-commerce: Sferis.pl, Krakvet.pl, Gram.pl sprzedające bezpośrednio oraz poprzez znane platformy aukcyjne; segment sprzedaży zagranicznej e-commerce współpracujący z ponad 600 sklepami internetowymi z 50 krajów w UE i na świecie. ACTION S.A. jest też producentem profesjonalnego sprzętu dla graczy komputerowych ACTINA oraz nowoczesnych i funkcjonalnych produktów do biura oraz domu Activejet.
Firma ACTION S.A. poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. reklamacji - sekcja wysyłki
Miejsce pracy: Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
TWOJE ZADANIA:
Kompletowanie przesyłek
Wydawanie / wysyłanie pozycji w systemie
Przygotowywanie przesyłek do wysyłki (w części praca fizyczna)
Tworzenie listów przewozowych
Współpraca z firmami przewozowymi
NASZE WYMAGANIA:
Znajomość Obsługi komputera
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
Zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu obowiązków
OFERUJEMY:
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności
Prywatna opieka medyczna, Ubezpieczenie na życie
Karta MultiSport, Siłownia dla ceniących aktywność fizyczną i to wszystko na terenie firmy
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
Poczta Polska S.A.Warszawa, ul. Targowa 73
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
12 dni
Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
GEFCO PolskaNatolin, k. Grodziska Mazowieckiego
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie...