Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Koordynator ds. Jakości Usług

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych na usługi świadczone przez firmy zewnętrzne (transport, montaż); Wsparcie pracy salonów w procesach reklamacyjnych w zakresie problematyki związanej z usługami świadczonymi przez firmy zewnętrzne; Kontrola nad jakością...
  • Specjalista ds. reklamacji e-commerce

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Praca.pl   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie; Budowanie relacji z klientami; Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji; Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Chorzów Pracownik Działu Reklamacji Chorzów
Młodszy specjalista ds. reklamacji z językiem niemieckim

Młodszy specjalista ds. reklamacji z językiem niemieckim

Moto-Profil Sp. z o.o.
Chorzów
praca stacjonarna
1121 dni temu
Biuro Firmy Moto-Profil to ponad 300 osób zatrudnionych w 20 działach.
 
Naszą kadrę zasilają specjaliści wielu różnych dziedzin (prawnej, księgowej, finansowej, marketingowej), a także inżynierowie, analitycy, managerowie oraz informatycy. Przy użyciu najnowszego sprzętu informatycznego, każdego dnia pracownicy biurowi pracują nad prawidłowym działaniem i obsługą Firmy.
 
Jeśli poszukujesz ciekawej pracy w rozwijającej się firmie, chcesz stać jej częścią,
to jest to miejsce właśnie dla Ciebie.
Młodszy specjalista ds. reklamacji z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Chorzów
Twój zakres obowiązków
  • praca biurowa związana z pełną obsługą klienta w zakresie reklamacji, regeneracji, zwrotów, braków w dostawie.
  • stały kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
  • pełna koordynacja procesów związanych z obiegiem dokumentów i informacji w biurze.
  • bieżące tłumaczenia dla klienta w zakresie decyzji wydawanych w dziale reklamacji.
  • pomoc w zakresie połączenia unormowań prawnych w zakresie reklamacji, które różnią się poza granicami.
  • pomoc w zakresie tłumaczeń dokumentów finansowych dołączanych do reklamacji kosztowych.
  • aktywna pomoc w szkoleniach obcojęzycznych dla naszych partnerów biznesowych.
Nasze wymagania
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
  • znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel),
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • odporność na stres,
  • umiejętność pracy w grupie.
Możemy Ci zaoferować:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie  na życie
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Przyjazna atmosfera
  •  System benefitów pracowniczych
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Lokalizacja blisko A4 i DTŚ
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Możliwość  rozwoju
Informujemy iż niektóre z benefitów dostępne są dla pracowników po roku pracy.

Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Wysłanie swojej oferty w procesie rekrutacyjnym na wyżej wymienione stanowisko, poprzez kliknięcie „Wyślij”, jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych (niezbędnych w procesie rekrutacyjnym w rozumieniu Kodeksu Pracy Art. 221) przez Moto-Profil. Dobrowolne zamieszczenie dodatkowych danych osobowych (np. zdjęcie, informacja o hobby itp.) traktowane jest jako jednoznaczne wyrażenie zgody na ich przetwarzanie przez Moto-Profil.

Informujemy, iż w przypadku rekrutacji na stanowiska do działu IT podczas rozmowy kwalifikacyjnej odbywa się test umiejętności i znajomości technologii charakterystycznej dla danego stanowiska.

Informujemy, że prośba kierowana do osób aplikujących o wskazanie swoich oczekiwań finansowych zawarta w formularzu aplikacyjnym jest uzasadniona koniecznością utrzymania budżetu dla każdego ze stanowisk.

Moto-Profil nie zbiera i nie przetwarza informacji o braku karalności kandydata. Prosimy aby nie przesyłać do Nas takich informacji. Kandydat zamieszczający tego typu informacje w CV jest świadomy, że czyni to wyłącznie ze swojej inicjatywy, informacja ta nie wpływa na wynik rekrutacji i nie jest brana pod uwagę przy ocenie kandydatów.

Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Moto-Profil sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów. Ponadto, informujemy, że:
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Moto-Profil w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na wskazane stanowisko, na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (w oparciu o Art. 221 Dz.U.2018.0.917 t.j. - Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do 12 miesięcy od przesłania ich w procesie rekrutacyjnym oraz, w przypadku wyrażenia zgody na dalsze rekrutacje, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 24 miesięcy.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  • Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.
  • Wszelkie żądania proszę wysyłać na adres rekrutacja@moto-profil.pl lub iod@moto-profil.pl
  • Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – GIODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
  • Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  • Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Koordynator ds. Jakości Usług

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych na usługi świadczone przez firmy zewnętrzne (transport, montaż); Wsparcie pracy salonów w procesach reklamacyjnych w zakresie problematyki związanej z usługami świadczonymi przez firmy zewnętrzne; Kontrola nad jakością...
  • Specjalista ds. reklamacji e-commerce

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Praca.pl   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie; Budowanie relacji z klientami; Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji; Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...