Specjalista ds. reklamacji

GEFCO Polska
Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
4 dni temu
CEVA Logistics oferuje globalne rozwiązania w łańcuchu logistycznym łączące ludzi, produkty i usługodawców na całym świecie. Z siedzibą w 170 krajach zatrudniamy w ponad 1300 lokalizacjach ok. 110 tys. pracowników - pomaga nam to w osiągnięciu celu, który sobie założyliśmy: chcemy znaleźć się w pierwszej piątce globalnych dostawców logistyki kontraktowej.

Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do sukcesu. Naszym celem jest motywowanie i wzmacnianie wielostronnego międzynarodowego zespołu, aby wspólnie tworzyć wartość dla klientów poprzez stosowane przez nas rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, lotniczej, oceanicznej, lądowej, kolejowej oraz logistyki pojazdów gotowych. Dlatego też CEVA Logistics oferuje dynamiczne i wyjątkowe środowisko pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu, innowacjom i ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności.

DARE TO GROW! Stań się częścią zespołu CEVA Logistics, w którym docenia się wyobraźnię, odwagę oraz chęć dawania dobrego przykładu. Jesteśmy teamem, który dąży do doskonałości we wszystkich dziedzinach. Dołącz do naszej podróży i kształtuj z nami przyszłość logistyki globalnej. Przeżyjmy razem moment, w którym zostaniemy światowymi liderami w dziedzinie logistyki. Wciąż się rozwijamy - jesteś gotowa/-y rozwijać się razem z nami?
Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY
  • Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie
  • Budowanie relacji z klientami
  • Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji
  • Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a rzeczywistym wykonaniem
  • Monitorowanie zgodności poziomu jakości realizowanej usługi z warunkami umowy/oferty dla klienta
  • Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień, wskaźników jakościowych
  • Przedstawianie klientowi raportów, omawianie jakości współpracy
  • Współpraca z działami operacyjnymi w kraju i zagranicą
  • Analiza anomalii/nieprawidłowości oraz aktywny udział w poszukiwaniu i wdrażaniu działań korygujących
  • Poszukiwanie i proponowanie rozwiązań pojawiających się problemów operacyjnych wpływających na jakość dostaw
  • Obsługa reklamacji w przewozach krajowych i zagranicznych:
  • Przyjęcie reklamacji zgłaszanych przez klientów oraz oddziały zagraniczne CEVA
  • Prowadzenie rejestru reklamacji w aplikacji do zarządzania reklamacjami
  • Kompletowanie dokumentacji dotyczącej reklamacji
  • Prowadzenie wyjaśnień dotyczących powstania szkody
  • Weryfikowanie zasadności reklamacji przy udziale i wsparciu działów operacyjnych i działu prawnego (dokumentacja transportowa, dodatkowe informacje)
  • Kontakt z klientem w zakresie obsługi reklamacji
  • Kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacji (m.in. Przewoźnicy, Towarzystwo Ubezpieczeniowe, Broker, Likwidator szkód, Rzeczoznawca)
  • Zapewnienie stałego przepływu informacji między CEVA a klientem oraz oddziałem na temat statusu rozpatrywanej reklamacji
  • Prowadzenie rozliczeń za reklamacje z klientami oraz dostawcami
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
  • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Znajomość przepisów prawa transportowego (krajowego i międzynarodowego - CMR)
  • Komunikatywność, operatywność i samodzielność w działaniu
  • Umiejętność pracy w warunkach stresu oraz pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność współpracy w zespole
  • Systematyczność, dokładność
  • Zdolności analityczne
  • Umiejętność rozwijania logicznego i konstruktywnego myślenia w celu rozwiązania problemu identyfikując jego źródło
  • Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)
OFERUJEMY
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na czas określony, kolejna na czas nieokreślony)
  • Ciekawą i zróżnicowaną pracę w dynamicznej firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
  • Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze spedycji oraz merytoryczne wsparcie
  • Przyjazną atmosferę w pracy
TWOJA ROLA

 

Profesjonalna obsługa reklamacji w transporcie drogowym klientów CEVA Polska, budowanie relacji z klientami, działania nakierowane na poprawę jakości usług.

 

Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.

Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

Bielsko-Biała
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland

Dlaczego warto?

CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.

Proces rekrutacji

Krok ikona analiza aplikacji Przesłanie aplikacji
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne

Opinie o pracodawcy

zdjęcie pracownika

Katarzyna Szpałek

L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA

Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.

zdjęcie pracownika

Magda Kwiatkowska

Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA

W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.

Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.

Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność.

zdjęcie pracownika

Peter Püringer

Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA

Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. reklamacji

    Blachotrapez Sp. z o.o.   Sękocin Nowy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   27,70 - 28,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
  • Specjalista ds. obsługi zamówień i reklamacji

    SypialniaPlus sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Komunikacja z dostawcami oraz obszarem łańcucha dostaw i logistyki. Monitorowanie stanu realizacji zamówień, ich potwierdzeń, terminów dostaw. Wdrażanie instrukcji, zasad i procedur dotyczących zamówień. Zarządzanie dokumentacją związaną z zamówieniami. Przyjmowanie, ewidencja i...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja)

    Selgros Cash&Carry   Siedlce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.