Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Młodszy specjalista w Wydziale Rejestracji Produktów Leczniczych w Procedurach Europejskich w Departamencie Rejestracji Produktów Leczniczych

Młodszy specjalista w Wydziale Rejestracji Produktów Leczniczych w Procedurach Europejskich w Departamencie Rejestracji Produktów Leczniczych

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3578 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 161790
  • Data ukazania się ogłoszenia: 18 lipca 2014 r.

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie

  • Dyrektor Generalny Urzędu
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • młodszy specjalista
  • do spraw koordynacji procesu dopuszczenia do obrotu produktu leczniczego
  • w Wydziale Rejestracji Produktów Leczniczych w Procedurach Europejskich w Departamencie Rejestracji Produktów Leczniczych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , Aleje Jerozolimskie
    181 C, 02-222 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowania o dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego poprzez: weryfikację poprawności opłaty za złożenie wniosku, walidację wniosku, przekazywanie dokumentacji do oceny ekspertów,współpracę i wymianę informacji z organami odpowiedzialnymi za rejestrację produktów leczniczych w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zasięganie opinii Komisji ds. produktów leczni
  • zych wzywanie podmiotu odpowiedzialnego do złożenia uzupełnień lub wyjaśnień dotyczących dokumentacji, prowadzenie odpowiednich baz danych,
  • koordynowanie procesu dopuszczenia do obrotu produktu leczniczego poprzez : zapewnienie prawidłowości postępowania administracyjnego, zgodności z zapisami ustawy Prawo farmaceutyczne, zgodności z procedurami wewnętrznymi, terminowości,
  • przygotowywanie postanowień i decyzji Prezesa Urzędu,
  • prowadzenie korespondencji z podmiotami odpowiedzialnymi, ekspertami zewnętrznymi i organami administracji publicznej,
  • przygotowywanie wniosku Prezesa Urzędu o wszczęcie procedury wyjaśniającej, jeżeli w toku procedury zdecentralizowanej lub wzajemnego uznania powstały uzasadnione wątpliwości, iż pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, lub zmiana danych objętych tym pozwoleniem, lub zmiana dokumentacji będących podstawą wydania tego pozwolenia, może spowodować zagrożenie dla zdrowia publicznego,
  • przygotowywanie i przekazywanie Wydziałowi Archiwum dokumentacji,
  • prowadzenie postępowania w sprawie wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw dotyczących wydanych decyzji Prezesa.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 C, niebędący własnością URPLWM i PB, częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Niedostosowanie budynku dotyczy wind. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są od parteru do VI piętra.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa znajomość Prawa farmaceutycznego i rozporządzeń wykonawczych oraz K.p.a,
    • umiejętność rozwiązywania problemów,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie- wyższe profilowe (mgr farmacji, chemii, biologii oraz pokrewne),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
  • szkolenie w zakresie europejskich procedur dopuszczania do obrotu i obsługi systemu CTS,
  • szkolenie specjalistyczne w zakresie znajomości Prawa farmaceutycznego.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty