Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Naczelnik w Wydziale ds. Nadzoru Merytorycznego w Biurze Informacyjnym Krajowego Rejestru Karnego

Naczelnik w Wydziale ds. Nadzoru Merytorycznego w Biurze Informacyjnym Krajowego Rejestru Karnego

Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3137 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 173772
  • Data ukazania się ogłoszenia: 01 października 2015 r.

Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • naczelnik
  • w Wydziale ds. Nadzoru Merytorycznego w Biurze Informacyjnym Krajowego Rejestru Karnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Sprawiedliwości
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą i zlecanie pracownikom Wydziału zadań, udzielanie instrukcji i wytycznych co do sposobu ich załatwienia w celu zapewnienia efektywnego wykonywania zadań Wydziału,
  • monitorowanie zmian w prawie wpływających na realizację zadań Biura oraz inicjowanie prac nad projektami aktów normatywnych,
  • reprezentowanie Biura na zewnątrz podczas prac legislacyjnych nad projektami aktów normatywnych,
  • nadzorowanie opracowywania projektów aktów prawnych, analiz i opinii z zakresu działania Krajowego Rejestru Karnego oraz założeń prawnych do systemu teleinformatycznego Krajowego Rejestru Karnego,
  • opiniowanie projektów aktów prawnych kierowanych do Biura w ramach uzgodnień wewnętrznych oraz międzyresortowych,
  • nadzorowanie przestrzegania przez pracowników dyscypliny pracy i racjonalnego wykorzystania czasu pracy, a także przestrzegania przepisów o ochronie tajemnicy służbowej i ustawy o ochronie danych osobowych oraz kontrolowanie terminowości zrealizowanej przez Wydział spraw,
  • nadzorowanie i koordynowanie udzielania pracownikom Biura Informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego, pracownikom punktów informacyjnych oraz innym zainteresowanym osobom i podmiotom informacji prawnej z zakresu działania KRK.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
    - praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
    - zagrożenie korupcją,
    - zagrożenie naciskiem grup przestępczych,
    - nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
    - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
    - stres związany z koniecznością podejmowania samodzielnych decyzji w sytuacjach związanych ze znacznie zwiększonym wpływem korespondencji w danej jednostce czasowej.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze stosowania prawa
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność negocjacji,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
    • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    • znajomość ustawy o Krajowym Rejestrze Karnym,
    • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
    • znajomość decyzji Rady 2009/316/WSiSW z dania 6 kwietnia 2009 r. w sprawie ustanowienia europejskiego systemu przekazywania informacji z rejestrów karnych (ECRIS), zgodnie z art. 11 decyzji ramowej 2009/315/WSiSW (Dz.U.UE.L.09.93.33),
    • zorientowanie na osiąganie celów,
    • doskonalenie zawodowe,
    • identyfikacja z misją urzędu,
    • pozytywne podejście do klienta,
    • otwartość na zmiany,
    • podejmowanie decyzji, odpowiedzialność, samodzielność i inicjatywa
    • radzenie sobie z presją,
    • planowanie i myślenie strategiczne,
    • zarządzanie personelem.
wymagania dodatkowe
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w kierowaniu zespołem,
  • ukończone podyplomowe studium w zakresie zagadnień legislacyjnych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty