Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Naczelnik wydziału Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego w Biurze Organizacji i Jakości

Naczelnik wydziału Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego w Biurze Organizacji i Jakości

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3090 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 175282
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 listopada 2015 r.

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie

  • Dyrektor Generalny Urzędu
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • naczelnik wydziału
  • Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego w Biurze Organizacji i Jakości

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ”Naczelnik Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego w Biurze Organizacji i Jakości”

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego,
  • nadzór i koordynacja spraw związanych ze sporządzaniem projektów zbiorczych, sprawozdań kwartalnych z działalności Urzędu oraz sprawozdań rocznych z działalności Urzędu przedkładanych przez Prezesa Urzędu Ministrowi Zdrowia,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z zapewnieniem obsługi przebiegu kontroli zewnętrznych prowadzonych w Urzędzie,
  • nadzór nad sprawami związanymi z prowadzeniem redakcji wydawnictwa Almanachu Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z protokołowaniem spotkań organizowanych przez Prezesa Urzędu z podmiotami zewnętrznymi oraz spotkań zespołów powołanych przez Prezesa, których obowiązek protokołowania wynika dla Biura Organizacji i Jakości z odrębnych przepisów wewnętrznych,
  • nadzór nad przedsięwzięciami stanowiącymi wsparcie polityki informacyjnej Urzędu, w tym w szczególności zapewnienie wsparcia kampanii informacyjnych organizowanych lub współorganizowanych przez Urząd,
  • nadzór nad prowadzeniem bazy ekspertów zewnętrznych współpracujących z Urzędem.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • w obszarze związanym z analizą danych i sprawozdawczością oraz organizacją pracy instytucji oraz co najmniej 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołem,
    • dobra znajomość przepisów prawa ogólnego w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej,
    • umiejętność przygotowywania oraz analizy dokumentów o charakterze sprawozdawczym i przekrojowym,
    • umiejętność redagowania tekstów o charakterze informacyjnym i komunikatów,
    • bardzo dobra obsługa komputera (MS Office),
    • umiejętności organizacyjne,
    • umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu,
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
wymagania dodatkowe
  • wyksztalcenie wyższe profilowe z dziedziny nauk społecznych, ekonomicznych, prawnych, matematycznych lub pokrewnych,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej,
  • doświadczenie w zakresie sporządzania analiz porównawczych i przekrojowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi oraz przygotowywania opracowań zbiorczych w tym zakresie,
  • doświadczenie prowadzeniu spraw związanych z wydawaniem publikacji urzędowych oraz przygotowywaniu tekstów informacyjnych do publikacji.
  • doświadczenie w organizacji przedsięwzięć o charakterze informacyjnym (kampanie, konferencje dla mediów),
  • umiejętności analityczne i negocjacyjne,
  • umiejętność obsługi baz danych MS Access,
  • umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel w zakresie funkcji zaawansowanych,
  • znajomość zawansowanych narzędzi statystycznych i sprawozdawczych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty