- Ogłoszenie nr: 175282
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 listopada 2015 r.
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
- Dyrektor Generalny Urzędu
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- naczelnik wydziału
- Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego w Biurze Organizacji i Jakości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ”Naczelnik Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego w Biurze Organizacji i Jakości”
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kierowanie pracą Wydziału Organizacyjno- Sprawozdawczego,
- nadzór i koordynacja spraw związanych ze sporządzaniem projektów zbiorczych, sprawozdań kwartalnych z działalności Urzędu oraz sprawozdań rocznych z działalności Urzędu przedkładanych przez Prezesa Urzędu Ministrowi Zdrowia,
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z zapewnieniem obsługi przebiegu kontroli zewnętrznych prowadzonych w Urzędzie,
- nadzór nad sprawami związanymi z prowadzeniem redakcji wydawnictwa Almanachu Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z protokołowaniem spotkań organizowanych przez Prezesa Urzędu z podmiotami zewnętrznymi oraz spotkań zespołów powołanych przez Prezesa, których obowiązek protokołowania wynika dla Biura Organizacji i Jakości z odrębnych przepisów wewnętrznych,
- nadzór nad przedsięwzięciami stanowiącymi wsparcie polityki informacyjnej Urzędu, w tym w szczególności zapewnienie wsparcia kampanii informacyjnych organizowanych lub współorganizowanych przez Urząd,
- nadzór nad prowadzeniem bazy ekspertów zewnętrznych współpracujących z Urzędem.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- w obszarze związanym z analizą danych i sprawozdawczością oraz organizacją pracy instytucji oraz co najmniej 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołem,
- dobra znajomość przepisów prawa ogólnego w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej,
- umiejętność przygotowywania oraz analizy dokumentów o charakterze sprawozdawczym i przekrojowym,
- umiejętność redagowania tekstów o charakterze informacyjnym i komunikatów,
- bardzo dobra obsługa komputera (MS Office),
- umiejętności organizacyjne,
- umiejętność pracy w warunkach stresu i pod presją czasu,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- wyksztalcenie wyższe profilowe z dziedziny nauk społecznych, ekonomicznych, prawnych, matematycznych lub pokrewnych,
- doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej,
- doświadczenie w zakresie sporządzania analiz porównawczych i przekrojowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi oraz przygotowywania opracowań zbiorczych w tym zakresie,
- doświadczenie prowadzeniu spraw związanych z wydawaniem publikacji urzędowych oraz przygotowywaniu tekstów informacyjnych do publikacji.
- doświadczenie w organizacji przedsięwzięć o charakterze informacyjnym (kampanie, konferencje dla mediów),
- umiejętności analityczne i negocjacyjne,
- umiejętność obsługi baz danych MS Access,
- umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel w zakresie funkcji zaawansowanych,
- znajomość zawansowanych narzędzi statystycznych i sprawozdawczych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów