Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Office Manager – Pracownik biurowy
Miejsce pracy: łódzkie/ Łódź
Nr Ref.: OMPB/IP/LDZ
Obowiązki:
- Wsparcie asystenckie pracowników, organizowanie pracy biura
- Przyjmowanie gości oraz klientów firmy
- Przygotowywanie umów handlowych
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Odbieranie połączeń telefonicznych
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz biura
- Obsługa urządzeń biurowych
Wymagania:
- Umiejętność obsługi programów z zakresu pakietu MS Office
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy w branży: obsługa klienta, sprzedaż lub bankowość
- Prawo jazdy kategorii B
- Swoboda komunikacji, otwartość i przyjazne nastawienie
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe + bonusy za inicjatywę i kreatywność w codziennych zadaniach + prowizje od wartości sprzedaży całego biura
- System pracy biurowej od poniedziałku do piątku
- Wyposażone stanowisko pracy
- Samochód służbowy w przypadku pojedynczych zadań do wypełnienia poza firmą
- Przyjazne nastawienie i miłą atmosferę pracy