- Ogłoszenie nr: 171707
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 lipca 2015 r.
Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- podreferendarz
- do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej Sekretariatu Kierownictwa Departamentu
- Departamentu Postępowań Uchodźczych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Koszykowa 16; 00-564 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- ul. Taborowa 33; Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie elektronicznego rejestru złożonych przez cudzoziemców wniosków o nadanie statusu uchodźcy lub azylu;
- Przejmowanie wniosków o nadanie statusu uchodźcy przekazanych przez Straż Graniczną do Departamentu Postępowań Uchodźczych;
- Udzielanie informacji telefonicznej cudzoziemcom, także w języku angielskim;
- Prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej i wypływającej do/z Departamentu Postępowań Uchodźczych;
- Przekazywanie decyzji Rady do Spraw Uchodźców wraz z aktami do poszczególnych wydziałów Departamentu Postępowań Uchodźczych;
- Wypełnianie przekazów pocztowych korespondencji kierownictwa Departamentu Postępowań Uchodźczych;
- Współpraca z sekretariatami wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca jednozmianowa w godz. 8:15-16:15;
- praca biurowa przy komputerze pow. 4 godzin dziennie;
- telefoniczny kontakt z klientem zewnętrznym.
Powyższe stanowisko pracy zlokalizowane są w piętrowym budynku bez windy, na obrzeżach dzielnicy Ursynów. Dostępne jest jedno wejście, bez dodatkowych schodów.
Wewnętrzne korytarze są dostatecznie szerokie. Na piętro można dostać się klatką schodową. Toalety dostępne są na każdym piętrze, osobne dla kobiet oraz mężczyzn. Nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach.
Na wszystkich piętrach w budynku podłoga jest równa, nieśliska, zachowana na jednym poziomie, z pewnymi wyjątkami. Pomieszczenie biurowe przewidziane na miejsce pracy dla wyżej wymienionego stanowiska, jest przestrzenne, zgodnie z przepisami bhp, do dyspozycji zatrudnionego jest ponad 2m2 powierzchni podłogi oraz 13 m3 wolnej objętości pomieszczenia.
Drzwi prowadzące do każdego z pokoi są szerokie.
Praca na stanowisku administracyjno – biurowym - to praca umysłowa, biurowa, skierowana głównie na używanie komputera, co wymaga intensywnego i długotrwałego wysiłku wzrokowego, oraz długotrwałego skupienia uwagi. Z ergonomicznego punktu widzenia jest to praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, co skutkuje dużym obciążeniem statycznym mięśni tułowia i pleców. Wymaga ona niewielkiego wydatkowania energii, gdyż nie angażuje wielu grup mięśniowych. Niezbędna jest dobra sprawność i koordynacja dłoni.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- znajomość ustawy o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego;
- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- umiejętność obsługi systemu „Pobyt”;
- dostęp do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne”;
- 1 rok doświadczenia w pracy z cudzoziemcami.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów