Podreferendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 8658
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań to wysiłek fizyczny, nietypowe godziny pracy (praca zmianowa) oraz telefoniczna obsługa klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Zakres zadań
- prowadzenie ewidencji komputerowej pism przychodzących i wychodzących, zgodnie z rzeczowym wykazem akt
- prowadzenie rejestru spraw zastrzeżonych
- sporządzanie kserokopii i ewidencjonowanie korespondencji przekazywanej poza Sekretariat Prezesa Rady Ministrów (SPRM)
- współpraca z Kancelarią Ogólną Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM) w zakresie wysłanej korespondencji oraz przyjmowania korespondencji jawnej i zastrzeżonej
- rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją oraz udostępnianie pracownikom SPRM przedakt spraw
- przechowywanie akt spraw załatwionych, zakładanie teczek aktowych i przekazywanie ich do Archiwum Rady Ministrów
- udzielanie pracownikom Kancelarii, ministerstw i urzędów centralnych oraz innym interesantom informacji w sprawach obiegu dokumentów, w ramach udzielonego upoważnienia
- przygotowywanie do przekazania do Kancelarii Ogólnej KPRM przesyłek za potwierdzeniem odbioru oraz kurierskich
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowisku kancelaryjno-biurowym
- wiedza z zakresu organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności ustawy o służbie cywilnej
- wiedza dotycząca organizacji i funkcjonowania Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
- dokładność, obowiązkowość, sumienność
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość programu komputerowego do elektronicznego obiegu dokumentów eDOK
- praktyka w obsłudze kancelaryjnej korespondencji niejawnej
- odporność na stres
- sprawność działania
- działanie w sytuacjach nieprzewidywalnych
- biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych
- bezwzrokowe pisanie na klawiaturze
- znajomość języka UE na poziomie komunikatywnym