Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Podreferendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 16573
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- wysiłek fizyczny – przenoszenie drobnego sprzętu kwaterunkowego, techniki biurowej i policyjnej lub artykułów biurowych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych na zewnątrz i wewnątrz budynku.
Zakres zadań
- administrowanie majątkiem trwałym, pozostałymi środkami trwałymi (sprzętem kwaterunkowym, sprzętem techniki policyjnej i biurowej), będącymi w dyspozycji biura, prowadzenie jego ewidencji oraz realizowanie procedury rozliczeniowe, w tym uczestniczenie w spisach inwentaryzacyjnych,
- planowanie i sporządzanie rocznego zapotrzebowania biura oraz zapewnianie bieżącego zaopatrzenia w zakresie sprzętu kwaterunkowego oraz sprzętu techniki policyjnej i biurowej,
- koordynowanie działaniami określonymi w procedurach uzyskiwania przez policjantów i pracowników Biura Kontroli KGP dostępu do informacji niejawnych,
- koordynowanie działaniami określonymi w procedurach składania przez policjantów i pracowników Biura Kontroli KGP oświadczeń o stanie majątkowym oraz opracowywanie stosownej dokumentacji w tym zakresie, a także sprawowanie nadzoru nad aktualizacją, wdrażaniem zmian oraz egzekwowaniem wdrożonych w wyniku zmian wymagań,
- prowadzenie ewidencji badań profilaktycznych, okresowych i kontrolnych policjantów i pracowników biura oraz prowadzenie i aktualizacja kart analiz i oceny ryzyka zawodowego dla stanowisk pracowniczych w biurze,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi KGP i firmami zewnętrznymi w zakresie realizowanych w biurze remontów, napraw oraz serwisów,
- realizowanie zadań dotyczących przygotowania, wdrażania i stosowania w biurze przepisów i procedur w zakresie prawidłowego zabezpieczenia i dostępu do pomieszczeń biurowych oraz znajdujących się w nich dokumentów służbowych, opracowywanie i aktualizowanie wykazów osób zajmujących pomieszczenia biurowe, wnioskowanie o personalizację kart zbliżeniowych i wyrabianie przepustek samochodowych uprawniających do wjazdu na tereny obiektów KGP i innych jednostek organizacyjnych Policji,
- prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek użytkowanych w Biurze Kontroli KGP oraz realizowanie zadań dotyczących wnioskowania o wyrobienie pieczęci oraz wydawanie referentek policjantom i pracownikom biura,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku doświadczenia w administracji publicznej lub pracy biurowej,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- bardzo dobra znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów i procedur z zakresu administrowania składnikami majątku lub bezpieczeństwa informacji,
- umiejętność analizy i syntezy informacji,
- rzetelność i terminowość,
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe