Jeśli prowadzisz blog lub jesteś wydawcą portalu, wtyczka na stronie buduje pozytywny wizerunek Twojej marki. Pomyśl, że dzięki Tobie ktoś może znaleźć pracę, a jakaś firma pracownika. Może zapamiętać, że udało się to właśnie dzięki Tobie! To świetny zabieg PR-owy – komentuje ekspertka WordPress Ola Gościniak. Z dumą przedstawiamy nowy widget Praca.pl do wykorzystania na Twojej stronie www!
Lista stanowisk - Moderator treści
Polecane oferty - Internet / e-commerce
-
Purchase Content Moderator with Dutch and English
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Video Content Moderator with Slovenian
Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o Kraków praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
Moderator treści
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Moderator treści to osoba, która zajmuje się obsługą wybranych kanałów komunikacji cyfrowej (stron internetowych, mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych, grup w komunikatorach, forów internetowych itp.). Praca ta łączy w sobie elementy e-commerce, public relations i copywritingu. Moderatorzy treści internetowych bardzo często wykonują obowiązki zdalnie, a ich podstawowym narzędziem pracy jest komputer lub smartfon. Zawód najczęściej podejmują osoby młode, doskonale zorientowane w trendach internetowych, wyczulone na nastroje użytkowników sieci, znające zwyczaje i język charakterystyczne dla danej branży, a także chętnie przyswajające sobie nowinki technologiczne.
JAK ZOSTAĆ MODERATOREM TREŚCI?
Żeby dostać pracę moderatora treści internetowych, nie zawsze jest wymagane wykształcenie w zakresie marketingu internetowego lub public relations – choć są one dużym atutem. Mile widziane jest także wykształcenie dziennikarskie, ukończone kursy e-commerce, a także doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta.
Pracodawcy poszukują przede wszystkim osób:
-
doskonale znających zasady poprawnej polszczyzny (lub innego języka, w którym moderowane będą treści),
-
biegle w posługujących się pakietem biurowym (np. MS Office),
-
potrafiących obsługiwać programy graficzne w podstawowym zakresie,
-
dyspozycyjnych, gotowych na pracę zmianową,
-
samodzielnych,
-
dobrze zorganizowanych,
-
komunikatywnych i potrafiących nawiązywać relacje z użytkownikami, klientami.
MODERATOR TREŚCI – JAK WYGLĄDA PRACA W TYM ZAWODZIE?
Zakres pracy moderatora treści uzależniony jest od medium, które obsługuje. W przypadku osoby odpowiedzialnej za media społecznościowe firmy, komunikatory czy fora branżowe, znaczną część pracy stanowić będą rozmowy z klientami / użytkownikami, odpowiadanie na pytania, nawiązywanie z nimi relacji. Moderator treści na stronie internetowej firmy może z kolei zajmować się aktualizacją wpisów, publikowaniem artykułów, samodzielnym przygotowywaniem treści, a także obsługą reklam w witrynie.
Jak wspomniano na wstępie, moderator treści zwykle wykonuje pracę w trybie home-office lub hybrydowo – w wielu przypadkach od pracowników wymaga się udziału w spotkaniach zespołów e-commerce i obsługi klienta, dotyczących planowania strategii marketingowej dla danej marki.
Moderator wykonuje zadania samodzielnie, ale stale współpracuje z innymi pracownikami np. marketingowcami, programistami, pracownikami obsługi klienta, copywriterami i redaktorami dostarczającymi treści, grafikami.
MODERATOR TREŚCI – ZAROBKI
Zarobki osób zajmujących się moderowaniem treści uzależnione są między innymi od zakresu pracy na konkretnym stanowisku, a także umiejętności i doświadczenia pracownika. Wynagrodzenia zaczynają się od około 3,5 tys. zł brutto miesięcznie.
MODERATOR TREŚCI – KARIERA ZAWODOWA
Pracę tę często podejmują uczniowie i studenci z uwagi na możliwość wykonywania jej zdalnie, a także w nienormowanym czasie pracy. Moderatorzy treści internetowych mogą rozwijać się zawodowo np. w obszarze e-commerce, SEO, copywritingu, obsłudze klienta, public relations, UX, zarządzania projektami.
MODERATOR TREŚCI – PERSPEKTYWY PRACY
Moderator treści może zatrudnić się w konkretnym przedsiębiorstwie lub firmie e-commerce obsługującej wiele różnych marek. Sporo osób z doświadczeniem decyduje się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
Praca Moderator treściNajnowsze oferty - Internet / e-commerce
-
Video Content Moderator with Dutch
Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o Kraków praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Video Content Moderator with Slovenian
Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o Kraków praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Video Content Moderator with Finnish
Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o Kraków praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Video Content Moderator with Slovenian
Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o Kraków praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Content Reviewer - Fluent French
MAJOREL POLSKA Kraków, Tertium Business Park praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Content Reviewer - Fluent Bulgarian
MAJOREL POLSKA Kraków, Tertium Business Park praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Content Reviewer - Fluent Greek
MAJOREL POLSKA Kraków, Tertium Business Park praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
Content Reviewer - Fluent Swedish
MAJOREL POLSKA Kraków, Tertium Business Park praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Znajdź Pracę z Praca.pl – nowa wtyczka WordPress wzbogaci Twoją stronę www
Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?
– Choć stanowiska „różowych kołnierzyków” przy rosnącej automatyzacji, robotyzacji i AI dają nam największą pewność zatrudnienia, to skutki lockdownów, recesji i inflacji powodują, że jednocześnie „różowe kołnierzyki” czują się niepewnie na rynku pracy – zauważa socjolożka Anna D. Nowicka. Wyjaśniamy, które stanowiska zaliczamy do tzw. pink collars i jakie są perspektywy dla tych zawodów.
Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?
Wiele wskazuje na to, że kwestia skrócenia czasu pracy w Polsce to już nie pytanie, czy to zrobić, ale kiedy zmiany zostaną wprowadzone do Kodeku pracy. Najnowsze badanie firmy ClickMeeting pokazuje, że 68% z nas uważa, że lepiej byłoby skrócić tydzień pracy do 4 dni niż pracować od poniedziałku do piątku po 6,4 godz. dziennie. Jak w praktyce mógłby wyglądać 4-dniowy system czasu pracy?
CIMA, CFA, ACCA, CIA – czy to się opłaca?
Zdobycie prestiżowego, międzynarodowego certyfikatu potwierdzającego kompetencje w finansach i rachunkowości okupione jest nie tylko kilkuletnią nauką, ale i wysokimi kosztami. Czy pieniądze zainwestowane w uzyskanie CIMA, ACCA i innych certyfikatów szybko się zwrócą? Wyjaśniamy, jakie dyplomy posiadają dyrektorzy i kontrolerzy finansowi oraz ile zarabia się z certyfikatem międzynarodowym.
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Jak napisać pierwsze CV? Jakie formalności towarzyszą pierwszej pracy? Na co zwrócić uwagę?
CV zwykle odgrywa najważniejszą rolę na pierwszym etapie rekrutacji. Warto przygotować je solidnie, by zyskać szansę na dobrą pracę. Jak to zrobić, kiedy nie mamy jeszcze żadnego doświadczenia? Wiele osób na progu życia zawodowego ma wątpliwości związane z prawidłowym kształtem tego dokumentu, dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki przewodnik po pierwszym CV bez doświadczenia.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?