Lista stanowisk - Młodszy Kierownik ds. Marki

Młodszy Kierownik ds. Marki

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Młodszy Kierownik ds. Marki to osoba odpowiedzialna za marketing i sprzedaż określonej marki, czyli serii produktów/usług. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: opieka nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki), doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki, analiza danych rynkowych dotyczących segmentu i działań konkurencji oraz wyników własnego produktu/usługi, wskazywanie potencjalnych zagrożeń, poszukiwanie nowych rozwiązań, tworzenie kosztorysów, kontrola i zarządzanie budżetem marki, przewidywanie długo- i krótkoterminowego popytu na marki, zarządzanie podległym zespołem, współpraca z agencjami zewnętrznymi, współpraca z działem badań i rozwoju - nad rozwojem i wdrożeniem nowych produktów.


WYMAGANIA

Młodszy Kierownik ds. Marki powinien mieć wykształcenie wyższe, kierunkowe - ekonomia, marketing lub policealne - studium reklamy. Poza tym, osoba na tym stanowisku musi znać bardzo dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera. Ważną kwestią jest też umiejętność wyszukiwania i analizowania badań oraz danych na temat rynku i konsumenta, a także 2-3 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (promocja, reklama) oraz doświadczenie negocjacyjne. Pracownik ten powinien cechować się, m.in.: wysoką komunikatywnością i dobrą prezencją, umiejętnością pracy w systemie zadaniowym z odpowiedzialnością za realizację postawionych celów oraz samodzielnością, dyspozycyjnością, dynamizmem i energią w działaniu, a także umiejętnością pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie (np. wizyty w agencjach reklamowych, spotkania z klientem). Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Osoba na tym stanowisku musi posiadać wysoką odpornością na stres. Średni wiek kandydatów na tym stanowisku to 25 - 27 lat, można więc przyjąć, że kandydaci są krótko po studiach. Pracownik ten powinien nosić strój biurowy, tj. skromny i formalny: mężczyzna - garnitur, a kobieta - kostium. Istnieje możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych i awansu, np. na brand managera, key account managera, dyrektora generalnego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Młodszy Kierownik ds. Marki może pracować, np. w marketingu, reklamie, public relations.


ZAROBKI

Zarobki młodszego kierownika ds. marki waha się od 2,500 tys. zł - 15 tys. zł zł i wyżej + premia i bonusy zależne od wyników sprzedaży. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, opieka medyczna, szkolenia.

Praca Młodszy Kierownik ds. Marki
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Znajdź Pracę z Praca.pl – nowa wtyczka WordPress wzbogaci Twoją stronę www

Znajdź Pracę z Praca.pl – nowa wtyczka WordPress wzbogaci Twoją stronę www

Jeśli prowadzisz blog lub jesteś wydawcą portalu, wtyczka na stronie buduje pozytywny wizerunek Twojej marki. Pomyśl, że dzięki Tobie ktoś może znaleźć pracę, a jakaś firma pracownika. Może zapamiętać, że udało się to właśnie dzięki Tobie! To świetny zabieg PR-owy – komentuje ekspertka WordPress Ola Gościniak. Z dumą przedstawiamy nowy widget Praca.pl do wykorzystania na Twojej stronie www!

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

– Choć stanowiska „różowych kołnierzyków” przy rosnącej automatyzacji, robotyzacji i AI dają nam największą pewność zatrudnienia, to skutki lockdownów, recesji i inflacji powodują, że jednocześnie „różowe kołnierzyki” czują się niepewnie na rynku pracy – zauważa socjolożka Anna D. Nowicka. Wyjaśniamy, które stanowiska zaliczamy do tzw. pink collars i jakie są perspektywy dla tych zawodów.

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Wiele wskazuje na to, że kwestia skrócenia czasu pracy w Polsce to już nie pytanie, czy to zrobić, ale kiedy zmiany zostaną wprowadzone do Kodeku pracy. Najnowsze badanie firmy ClickMeeting pokazuje, że 68% z nas uważa, że lepiej byłoby skrócić tydzień pracy do 4 dni niż pracować od poniedziałku do piątku po 6,4 godz. dziennie. Jak w praktyce mógłby wyglądać 4-dniowy system czasu pracy?

CIMA, CFA, ACCA, CIA – czy to się opłaca?

CIMA, CFA, ACCA, CIA – czy to się opłaca?

Zdobycie prestiżowego, międzynarodowego certyfikatu potwierdzającego kompetencje w finansach i rachunkowości okupione jest nie tylko kilkuletnią nauką, ale i wysokimi kosztami. Czy pieniądze zainwestowane w uzyskanie CIMA, ACCA i innych certyfikatów szybko się zwrócą? Wyjaśniamy, jakie dyplomy posiadają dyrektorzy i kontrolerzy finansowi oraz ile zarabia się z certyfikatem międzynarodowym.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Jak napisać pierwsze CV? Jakie formalności towarzyszą pierwszej pracy? Na co zwrócić uwagę?

Jak napisać pierwsze CV? Jakie formalności towarzyszą pierwszej pracy? Na co zwrócić uwagę?

CV zwykle odgrywa najważniejszą rolę na pierwszym etapie rekrutacji. Warto przygotować je solidnie, by zyskać szansę na dobrą pracę. Jak to zrobić, kiedy nie mamy jeszcze żadnego doświadczenia? Wiele osób na progu życia zawodowego ma wątpliwości związane z prawidłowym kształtem tego dokumentu, dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki przewodnik po pierwszym CV bez doświadczenia.