Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...
CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
Główne zadania: Prowadzenie projektów z zakresu projektowania nowych programów pilotażowych dla przedsiębiorców; Facylitacja spotkań i warsztatów (on-line i on-site); Przygotowanie i prowadzenie badań jakościowych; Opracowanie raportów z tematów związanych z przedsiębiorczością w...
Macierzysz, Macierzysz, na granicy Warszawa Bemowo
praca stacjonarna
2462 dni temu
Job Impulse Polska (Strefa Job) to agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku (nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę tymczasową lub znajdziesz stałe zatrudnienie. Za naszym pośrednictwem miesięcznie pracuje kilka tysięcy osób w całej Polsce. Prowadzimy procesy rekrutacyjne na stanowiska wszystkich szczebli, również w ramach projektu TAKpełnosprawni promującego zatrudnianie i integrację osób z niepełnosprawnością.
Pracownik do metkowania książek
Miejsce pracy: Macierzysz, na granicy Warszawa Bemowo
Nr ref.: MK/Warszawa/082017/DS
Nasza oferta:
podjęcie zatrudnienia: OD ZARAZ !!!
stawka: 14 zł brutto/h
umowa zlecenie
Zadania:
metkowanie książek
kompletacja zamówień
Nasze oczekiwania:
sprawność fizyczna
dyspozycyjność w godz. 6.00 -14.00, 13.00 - 21.00 od poniedziałku do piątku (istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin i dopasowania grafiku do planu zajęć na uczelni)
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...
CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
Główne zadania: Prowadzenie projektów z zakresu projektowania nowych programów pilotażowych dla przedsiębiorców; Facylitacja spotkań i warsztatów (on-line i on-site); Przygotowanie i prowadzenie badań jakościowych; Opracowanie raportów z tematów związanych z przedsiębiorczością w...