Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Kluczowe zadania na stanowisku:
• Pełne i kompleksowe prowadzenie projektu (produkty firmy; konferencje naukowe, zjazdy, książki, czasopisma, mailingi itp.)
• Pozyskiwanie reklamodawców i sponsorów
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Doprowadzenie do podpisania umowy sponsorskiej
• Czuwanie nad realizacją umowy
Wymagania:
• Doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych i wystawienniczych
• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie w wydawnictwie o podobnym charakterze, firmie sprzedającej sprzęt medyczny
• Zdolności handlowe
• Znajomość branży farmaceutycznej
• Znajomość języka angielskiego (min. B2)
Oferujemy:
• Zdobycie doświadczenia w ogólnopolskiej organizacji o renomowanej pozycji na rynku
• Stabilne warunki zatrudnienia oraz konkurencyjne wynagrodzenie
• Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
• Szkolenie stanowiskowe
• Benefity pozapłacowe
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.