Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Młodszy Specjalista ds. Uprawnień Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, procesowanie i realizacja wniosków dla nadania, modyfikacji i odbioru uprawnień​ oraz wniosków dla dostawców zewnętrznych przyjmowanie i procesowanie wniosków finansowych (SB, POS, SUN, AX, Controler, PowerBI) utrzymanie relacji i współpraca z innymi działami...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk)

    Praca.pl   Józefosław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Wsparcie techniczne przy zgłoszeniach dotyczących sprzętów oraz oprogramowania. Konfiguracja kont w aplikacjach klienckich. Diagnoza i usuwanie problemów. Instalacja, konfiguracja oraz zmiana...
  • IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT

    Hemmersbach   mazowieckie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems SA   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. IT

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Nowy Tuchom, ul. Gdyńska 112    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
  • Specjalista ds. IT

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń, Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym, Przeprowadzanie...
  • IT Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki na stanowisku: Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów; Obsługa systemu Helpdesk; Obsługa systemu SDK; Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT; Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki; Projektowanie oraz...
  • Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Helpdesk

RavNet Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3704 dni temu

Grupa kapitałowa Ravnet świadcząca kompleksowe usługi informatyczne w Polsce poszukuje obecnie do swojego zespołu dwie osoby na stanowisko:


Pracownik Helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:
  • przyjmowanie, rejestrowanie oraz rozwiązywanie bieżących problemów związanych z korzystaniem ze stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
  • instalowanie i konfiguracja stacji roboczych
  • utrzymywanie i aktualizacja bazy sprzętu oraz oprogramowania
  • zarządzanie licencjami oprogramowania    
  • wsparcie telefoniczne klientów na terenie Polski
  • identyfikowanie problemów  z obszaru IT
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych typu Windows XP/Vista/7/8 oraz biurowych z rodziny MS Office
  • znajomość płatnika
  • umiejętność obsługi zdalnej (TeamViewer, VNC)
  • dobra znajomość zagadnień sieciowych oraz zagadnień komunikacji TCP/IP
  • umiejętność instalacji, konfiguracji i utrzymania stacji roboczych z systemem Windows
  • znajomość systemów rodziny Linux/Android będzie dodatkowym atutem
  • wysoka komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • zorientowanie na jakość oraz umiejętność organizowania własnej pracy
  • znajomość języka angielskiego w zakresie rozumienia dokumentacji technicznej
Oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • pracę w młodym zespole i miłej atmosferze
  • wynagrodzenie 1500 zł netto
  • umowa o pracę na czas nieokreślony

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Młodszy Specjalista ds. Uprawnień Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, procesowanie i realizacja wniosków dla nadania, modyfikacji i odbioru uprawnień​ oraz wniosków dla dostawców zewnętrznych przyjmowanie i procesowanie wniosków finansowych (SB, POS, SUN, AX, Controler, PowerBI) utrzymanie relacji i współpraca z innymi działami...
  • Specjalista / Specjalistka Helpdesk

    Centrum Medyczne Puławska Sp. z o.o.   Józefosław, ul. Ogrodowa 20    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Tworzenie użytkowników AD, nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Obsługa zgłoszeń Helpdesk w zakresie wsparcia sprzętowego oraz oprogramowania. Sprawdzenie poprawności konfiguracji kont pacjentów w aplikacjach klienckich. Diagnoza i...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk)

    Praca.pl   Józefosław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Wsparcie techniczne przy zgłoszeniach dotyczących sprzętów oraz oprogramowania. Konfiguracja kont w aplikacjach klienckich. Diagnoza i usuwanie problemów. Instalacja, konfiguracja oraz zmiana...
  • IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT

    Hemmersbach   mazowieckie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems SA   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. IT

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Nowy Tuchom, ul. Gdyńska 112    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
  • Specjalista ds. IT

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń, Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym, Przeprowadzanie...
  • IT Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki na stanowisku: Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów; Obsługa systemu Helpdesk; Obsługa systemu SDK; Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT; Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki; Projektowanie oraz...
  • Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...