młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
specjalista mid / senior / pracownik fizyczny umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
specjalista mid / senior umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Jest wiodącym operatorem kablowym pod względem liczby abonentów i dostawcą usługi triple play. Oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu tradycyjnego i bezprzewodowego oraz usługa telefonii stacjonarnej.
Aktualnie do siedziby spółki w Gdyni poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Opiekun Techniczny Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Gdynia
Główne zadania:
Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail.
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem.
Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji.
Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
Wymagania:
Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem biznesowym.
Znajomość działania sieci WAN-LAN, konfigurowanie i diagnozowanie różnego rodzaju sprzętu sieciowego, doświadczenie w pracy z IP – warunek konieczny.
Swobodne wypowiadanie się w języku polskim, swoboda poruszania się i korzystania z Internetu, komputera – aplikacje biurowe – warunek konieczny.
Otwartość i swoboda komunikacji.
Mile widziana znajomość działania technologii VoIP.
Oferujemy:
Interesującą pracę w rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży.
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
specjalista mid / senior / pracownik fizyczny umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
specjalista mid / senior umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...