Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: doradztwo prawne w zakresie realizowanych przez Spółkę inwestycji liniowych w ramach umów na roboty budowlane, prowadzenie negocjacji w sporach z wykonawcami robót budowlanych, zastępstwo procesowe w postępowaniach przed sądami administracyjnymi,...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Główne zadania: Prowadzenie projektów z zakresu projektowania nowych programów pilotażowych dla przedsiębiorców; Facylitacja spotkań i warsztatów (on-line i on-site); Przygotowanie i prowadzenie badań jakościowych; Opracowanie raportów z tematów związanych z przedsiębiorczością w...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik kompletacji zleceń
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Piaseczno
Nr Ref.: 01/PKZ/P/063/SSZ
Zadania:
Praca przy kompletacji zleceń książek, czasopism, płyt CD oraz DVD, zabawek.
Praca polega na przyjęciu zamówienia do realizacji, wyszukaniu asortymentu na magazynie oraz przygotowaniu zamówienia
Wymagania:
mile widziane doświadczenie w pracy przy pakowaniu produktów bądź w pracy przy akordzie;
dyspozycyjność,
komunikatywność,
chęć do pracy w systemie akordowym,
mile widziany status studenta bądź osoby uczącej się.
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o...
CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: doradztwo prawne w zakresie realizowanych przez Spółkę inwestycji liniowych w ramach umów na roboty budowlane, prowadzenie negocjacji w sporach z wykonawcami robót budowlanych, zastępstwo procesowe w postępowaniach przed sądami administracyjnymi,...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
3 dni
Główne zadania: Prowadzenie projektów z zakresu projektowania nowych programów pilotażowych dla przedsiębiorców; Facylitacja spotkań i warsztatów (on-line i on-site); Przygotowanie i prowadzenie badań jakościowych; Opracowanie raportów z tematów związanych z przedsiębiorczością w...