- Ogłoszenie nr: 166077
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 stycznia 2015 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent prawny
- w Zespole Prawnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie projektów pism procesowych, w tym pozwów i odpowiedzi na skargi oraz innych dokumentów na potrzeby radców prawnych,
- sporządzanie notatek, odpisów z przeglądu akt sądowych oraz innych dokumentów,
- prowadzenie terminarza oraz rejestru spraw sądowych oraz administracyjnych,
- sporządzanie sprawozdań rocznych i półrocznych z działań zespołu,
- sporządzanie protokołów z zebrań oraz cotygodniowych sprawozdań z działania zespołu,
- uczestniczenie w organizacji zajęć z zakresu doskonalenia zawodowego dla pracowników zespołu, w tym sporządzanie projektów planów i programów szkoleń oraz opracowywanie sprawozdań z ich realizacji,
- kompletowanie i przygotowywanie akt spraw ostatecznie zakończonych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętności: stosowania prawa, analizy i syntezy informacji, formułowania wniosków i opinii, redagowania pism, obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE, korzystania z systemu informacji prawnej LEX, pracy w zespole,
- dokładność.
- doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi prawnej w administracji publicznej,
- komunikatywność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów