- Ogłoszenie nr: 177366
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 lutego 2016 r.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pyrzycach
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul.Młodych Techników 5a
74-200 Pyrzyce
Miejsce wykonywania pracy:
- Pyrzyce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie kancelarii ogólnej
- Archiwizacja dokumentów
- Prowadzenie sprawozdawczości GUS dotyczącej zakresu prawa budowlanego
- Prowadzenie rejestrów rozpoczęcia i oddawanych do użytku obiektów budowlanych
- Przyjmowanie zawiadomień o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych
- Prowadzenie ewidencji decyzji i zgłoszeń dotyczących działań organów administracji architektoniczno- budowlanej
- Przygotowanie pism z zakresu właściwości powiatowego inspektoratu nadzoru budowlanego
- Uczestnictwo w czynnościach kontrolnych terenowych , sporządzanie protokołów i notatek służbowych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu,
praca administracyjno-biurowe
-większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej w pomieszczeniu biurowym na II piętrze, przy monitorze 4 godziny. W budynku brak windy,
- wyjazdy służbowe w obrębie powiatu,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie preferowane o profilu budowlanym preferowana praca w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo jazdy kat. B
- podstawowa znajomość przepisów kpa i prawa budowlanego
- biegła obsługa komputera
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność prawidłowej organizacji pracy
- komunikatywność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów