Gi Group jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.
Dla jednego z naszych klientów z branży konsultingowej/BPO poszukujemy:
Rekruter IT / Starszy Rekruter IT
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: RIT/A/2017
ZADANIA
- Odpowiedzialność za przebieg i realizacje projektów rekrutacyjnych w obszarze IT
- Nawiązywanie i budowanie relacji z przedstawicielami biznesu zgłaszającymi potrzeby rekrutacyjne, analiza, weryfikacja, sourcing poszukiwanych profili
- Selekcja napływających aplikacji
- Umawianie rozmów kwalifikacyjnych na wszystkich etapach procesu rekrutacji
- Samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych (telefonicznych/face to face)
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w bazach
- Prowadzenie bieżącej administracji i dokumentacji przebiegu procesu rekrutacji na każdym etapie, zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Sporządzanie raportów
- Aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów
- Uczestnictwo w działaniach EB
WYMAGANIA
- Wykształcenie wyższe magisterskie, (mile widziane profile HR)
- doświadczenie związane z aktywnym poszukiwaniem i procesowaniem złożonych i różnorodnych profili w obszarze IT
- Preferowane doświadczenie w pracy z executives & experienced profilami IT
- Mile widziane doświadczenie wywodzące się z firm rekrutacyjnych lub międzynarodowych firm prowadzących aktywną i wielostanowiskową rekrutację IT/Tech
- Doświadczenie w budowaniu strategii pozyskiwania talentów i jej skutecznej realizacji, znajomość trendów i narzędzi (social media, inne) oraz ich aktywne wykorzystywanie
- Znajomość procesów, procedur rekrutacyjnych, trendów, narzędzi i najlepszych praktyk
- Solidne doświadczenie oraz wysoki poziom umiejętności prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych telefonicznych jak i podczas spotkań
- Wysokie umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (warunek konieczny)
- Wysoki poziom zdolności organizacyjnych i zarządzania czasem, samodzielność, wielozadaniowość, obowiązkowość
- Elastyczność, umiejętność analitycznego podejścia do złożonych sytuacji oraz rozwiązywania problemów
- Znajomość Taleo czy testów SHL stanowi dodatkowy atut
OFERUJEMY
- umowę o pracę
- zatrudnienie w wewnętrznym HR po stronie Klienta
- możliwość doskonalenia umiejętności zawodowych
- samodzielność w działaniu
- pracę z profesjonalistami w dziedzinie HR
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- bardzo miła atmosfera pracy
- możliwość korzystania z wiedzy w obcych językach na co dzień w pracy
- zdobywanie doświadczenia z różnymi klientami i rozwiązaniami technologicznymi
- współpracę i uczenie się od różnorodnych i utalentowanych kolegów
- szkolenia i rozwój, aby pomóc rozwijać swój potencjał
- program szkoleń zawodowych
- okazja do zaangażowania się w inicjatywę Corporate Social Responsibility
- pakiety świadczeń socjalnych, w tym: prywatna opieka medyczna, bony Sodexo, Karty Sportowe, ubezpieczenie na życie
- bardzo dobre warunki pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- nowoczesne i przyjazne środowisko pracy
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".