Praca.pl Praca
konsultant ds klientow indywidualnych, Sieradz

Praca konsultant ds klientow indywidualnych, Sieradz najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

Praca Konsultant ds. Klientów Indywidualnych łódzkie najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska S.A.   Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 6 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Opis stanowiska: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre doświadczenia naszych...
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Konsultant Wsparcia Sprzedaży

    AAA AUTO   Łódź, Srebrzyńska 61    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 000 zł brutto/mies.
    4 dni
    Opis: Telefoniczna obsługa naszych Klientów zainteresowanych sprzedażą bądź zakupem samochodu. Informowanie klientów o warunkach sprzedaży i skupu samochodów. Współpraca z innymi oddziałami w naszej firmie. Budowanie z klientami relacji opartych na partnerskiej współpracy. Dbanie o...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.