Praca.pl Praca Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Marketingu

Praca Specjalista ds. Marketingu

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 115

  • Specjalista / Specjalistka do Biura Rzecznika Prasowego

    "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lubelska 26    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
  • Specjalista ds. firm przyjaznych seniorom

    Międzynarodowy Instytut Rozwoju Społecznego sp. z. o.o   Kraków, Nowa Huta    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Kontakt telefoniczny oraz pozyskiwanie firm jako partnerów programu Ogólnopolska Karta Seniora Dbanie o relacje z partnerami biznesowymi Budowanie tożsamości i wizerunku firmy Planowanie i wdrażania strategii marketingowej i oraz PR marki Tworzenie materiałów prasowych oraz reklamowych...
  • Specjalista ds. Produktu

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne zadania: zarządzanie powierzoną grupą produktów, w tym budowanie marki oraz informacji o produktach, ścisła współpraca z działem R&D w zakresie rozwoju produktów, wprowadzanie nowych produktów do oferty, reprezentowanie firmy w stowarzyszeniach branżowych, analiza rynku HVAC pod...
  • Dino Polska S.A.   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Aktywne pozyskiwanie dostawców celem wsparcia pracy działu handlowego Zbieranie informacji o produkowanych produktach, wielkości firmy, możliwości i gotowości nawiązania współpracy Uczestnictwo we wprowadzeniu nowych produktów...
  • Dino Polska S.A.   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Aktywne pozyskiwanie dostawców celem wsparcia pracy działu handlowego Zbieranie informacji o produkowanych produktach, wielkości firmy, możliwości i gotowości nawiązania współpracy Uczestnictwo we wprowadzeniu nowych produktów...
  • Telemarketer - infolinia wychodząca

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   28,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
  • Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości Sekcja Projektów Międzynarodowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
  • Ekspert ds. Badań UX/UI i produktowych

    Alior Bank   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: samodzielnym doborze metod badawczych odpowiadających na identyfikowane wyzwania i potrzeby, samodzielnym przygotowywaniu i realizacji: testów użyteczności (stacjonarnie i zdalnie),badań we współpracy z agencją badawczą, badań ilościowych we...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    VIKTORIIA KOSHCHAVTSEVA   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Przetwarzanie przychodzących leadów; Prowadzenie negocjacji z klientami; Ustalanie i przestrzeganie planów na okresy sprawozdawcze; Zawieranie umów i transakcji, prowadzenie rozliczeń z klientami; Komunikacja ze współpracownikami w ramach mapy drogowej procesów biznesowych;
  • Administrator do studia urody

    GRACE PRO SP. Z O.O.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Optymalizacja grafiku warsztatów szkoleniowych; Stworzenie komfortowych warunków funkcjonowania studia zarówno dla stałych pracowników biura, jak i klientów. Prowadzenie tabeli kosztów dla każdego komercyjnego warsztatu...
  • Specjalista ds. Marketingu

    BeFlexi Sp. z o.o.   Kraków, Śródmieście    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   45,00 - 50,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Dla naszego Klienta, który działa w branży hotelarskiej, organizacji imprez turystycznych oraz jest twórcą innowacyjnego produktu, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu. Głównym celem stanowiska będzie zarządzanie zespołem oraz generowanie innowacyjnych pomysłów i...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia, SKM Gdynia Chylonia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Wiemy, że to Ty znasz swoje możliwości i słabości najlepiej. Przygotowaliśmy kilka pytania, które mamy nadzieję, że pomagają opisać tą szczególną rolę. Odpowiedz na nie, aby rozważyć czy ta praca jest dla Ciebie: Czy jesteś osobą szczególnie sumienną i rzetelną? Perfekcjonizm...
  • Starszy specjalista

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    2 dni
  • Specjalista

    Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    3 dni
  • Starszy specjalista

    Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    3 dni
  • Specjalista

    Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    13 dni
  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Pile   Morzewo    praca stacjonarna
    3 godz.
  • Specjalista do spraw mediów społecznościowych

    Gdański Urząd Pracy   Kolbudy    praca stacjonarna
    3 dni
  • Twórca materiałów dydaktycznych z zakresu języka angielskiego

    Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach   Katowice    praca stacjonarna
    3 dni
  • Inspektor

    Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu   Wieluń    praca stacjonarna
    4 dni
  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu   wielkopolskie, Skórzewo    praca stacjonarna
    6 dni
  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie   Węgorzewo    praca stacjonarna
    10 dni
  • Specjalista ds. mediów społecznościowych

    Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie   Grębocice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    10 dni

Praca Specjalista ds. Marketingu

Zawód specjalisty ds. marketingu wymaga od osoby go wykonującej kreatywności, analitycznego myślenia oraz wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i empatii. Specjaliści ds. marketingu i handlu czy marketingu i PR są zatrudniani w różnorodnych branżach, takich jak e-commerce, agencje reklamowe, działy marketingu w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych, czy też w sklepach internetowych. Doświadczone osoby często decydują się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej i współpracę z wybranymi firmami np. w ramach kontraktu b2b.

Osoby zatrudnione na tym stanowisku mogą mieć dość szeroki zakres obowiązków, obejmujący m.in. planowanie i wdrażanie działań trade marketingowych, analizę efektywności kampanii reklamowych i promocyjnych, zarządzanie contentem w mediach społecznościowych, śledzenie nowości w dziedzinie sprzedaż reklam online, prowadzenie badań marketingowych czy chociażby współpracę z działem customer service, działem sprzedaży i innymi sekcjami w firmie. Osoby wykonujące pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu coraz częściej mają dostęp do pracy zdalnej lub hybrydowej. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy w branży marketingowej. Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy zaaplikować, poznaj czytaj dalej i poznaj specyfikę tej profesji, warunki zatrudnienia, czas pracy i zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku.

Specjalista do spraw marketingu – zakres obowiązków

Jak wcześniej wspomniano, specjalista ds. marketingu może mieć dość szeroki zakres działań. Przede wszystkim odpowiada jednak za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych, zarówno w sferze online, jak i offline (bywa, że zajmuje się tylko jedną dziedziną, np. marketingiem i PR offline i pracuje przy wsparciu asystentki ds. marketingu internetowego albo przy współpracy z zespołem SEO/SEM), Co niezwykle ważne, do kluczowych zadań specjalisty ds. marketingu należy planowanie akcji promocyjnych w różnych kanałach i opracowywanie spójnego wizerunku marki, a także prowadzenie badań konsumenckich i eksperckich oraz stała analiza rynku. Specjalista ds. marketingu musi również monitorować i analizować wyniki działań marketingowych, żeby móc optymalizować strategie i zwiększać efektywność kampanii reklamowych. Jest to bez wątpienia dynamiczne, rozwojowe, ale i bardzo odpowiedzialne stanowisko.

Jak zostać specjalistą ds. marketingu?

Żeby zacząć pracę jako specjalista do spraw marketingu, zwykle niezbędne jest posiadanie wykształcenia w dziedzinie marketingu, handlu lub pokrewnych obszarach. Pracodawcy preferują osoby z dyplomem uczelni wyższej. To jednak nie wszystko. Od kandydata wymaga się także praktycznej wiedzy w obszarze marketingu internetowego, SEM i SEO, umiejętności posługiwania oprogramowaniem diagnostycznym i analitycznym. Warto zwrócić uwagę również na fakt, że doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online, także performance marketingu i influencer marketingu, jest coraz wyżej cenione na rynku pracy. Doświadczenie można zdobyć na kursach, a także na stanowiskach juniorskich w działach marketingu czy SEO. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. marketingu znajdziesz na Praca.pl. Warto aplikować nawet mimo braku dużego doświadczenia i bogatego portfolio!

Stanowisko specjalistki ds. marketingu – predyspozycje zawodowe

Specjalistka ds. marketingu czy marketingowiec to osoby, które doskonale rozumieją zarówno aspekty techniczne prowadzenia kampanii reklamowych i tworzenia strategii marketingowych, jak i potrafią wczuć się w potrzeby klientów oraz wychwycić rynkowe trendy. Osoba na tym stanowisku powinna charakteryzować się kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i jednocześnie zdolnością do efektywnego zarządzania projektami. Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania zespołem to konieczność w tej pracy. Ponadto wymagane są umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami, a także odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu. 

Ile zarabia specjalista ds. marketingu?

Mediana wynagrodzenia samodzielnego specjalisty ds. marketingu wynosi 5780 zł brutto miesięcznie, wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. Warto jednak wiedzieć, że osoby z dużym doświadczeniem osiągają zwykle znacznie wyższe wypłaty. Dla starszego specjalisty w dziedzinie marketingu mediana miesięcznej pensji brutto to 7410 zł, a jedna czwarta najlepiej opłacanych pracowników zarabia co najmniej 9210 zł brutto miesięcznie.

Digital Marketing Specialist – z językiem czeskim

Na rynku pracy coraz częściej pojawiają się oferty skierowane do specjalistów ds. marketingu z językami obcymi, np. z językiem czeskim. Jeśli płynnie mówisz po czesku albo jesteś gotów / gotowa nauczyć się tego języka, w połączeniu z wiedzą z zakresu marketingu może to stanowić furtkę do błyskotliwej kariery. Digital Marketing Specialist z językiem czeskim zajmuje się zarządzaniem kampaniami marketingowymi na rynkach czeskich, przy czym oferty zwykle dotyczą prowadzenia kampanii online. Taki pracownik musi posiadać umiejętności w zakresie SEM, SEO, content marketingu oraz analizy danych przy pomocy oprogramowania diagnostycznego. Specjalista powinien także doskonale orientować się w realiach rynkowych Czech i preferencjach konsumentów mieszkających w tym kraju. Istotne znaczenie mogą mieć tu pewne konteksty kulturowe, na które marketingowiec z językiem czeskim powinien być wrażliwy.

Specjalista/tka ds. Komunikacji i Social Media

Specjalista ds. mediów społecznościowych i komunikacji odpowiada za tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami w social mediach takich jak TikTok, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube i inne kanały. Osoba na tym stanowisku musi posiadać doskonałe umiejętności tworzenia angażującego contentu, zarządzania społecznością online, wyczuwania nastrojów i trendów oraz monitorowania efektywności działań w mediach społecznościowych. Na tym stanowisku niezwykle ważne jest wyczulenie popkulturowe i kulturowe specyficzne dla danej społeczności internetowej, a także umiejętność szybkiego reagowania na zmiany w trendach.

Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B

Starszy specjalista ds. marketingu B2B to stanowisko obarczone dużą odpowiedzialnością, pozwalające jednak na swobodne prowadzenie samodzielnych projektów. Starszy marketingowiec zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii reklamowych skierowanych do klientów korporacyjnych. Jego praca wymaga dogłębnej znajomości rynku B2B, umiejętności analizy potrzeb klientów biznesowych oraz kreowania skutecznych kampanii marketingowych. Doświadczenie w dziedzinie trade marketingu i marketingu performance jest tutaj kluczowe, ponieważ pozwala na efektywne docieranie do grupy docelowej i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.

Brand Manager

Brand Manager to kolejne ciekawe stanowisko w dziedzinie marketingu. Specjalista ten jest odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie silnej i spójnej marki na rynku. Brand Manager musi umiejętnie zarządzać wizerunkiem firmy, planować i realizować strategie marketingowe, a także nadzorować wszelkie działania promocyjne i reklamowe. Błąd może bardzo wiele kosztować, dlatego posada ta obarczona jest wysoką odpowiedzialnością. Pracownik powinien cechować się doskonałym zrozumieniem realiów rynkowych i nastrojów konsumentów, a także kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i przewidywania.

Młodszy specjalista ds. marketingu i PR – ścieżka kariery juniora

Młodszy specjalista ds. marketingu i PR to stanowisko przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją karierę w marketingu. Juniorzy dostają możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w różnych dziedzinach marketingu i komunikacji z klientem. Zwykle to właśnie młodsi specjaliści ds. marketingu odpowiadają za zarządzanie mediami społecznościowymi, a także wspierają starszych specjalistów ds. marketingu w czasie planowania kampanii PR. Perspektywy zawodowe w dziedzinie PR, marketingu i sprzedaży są obiecujące, a osoby ambitne i wytrwałe mają możliwość awansu na wyższe stanowiska.

Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. marketingu w miastach

Najnowsze ogłoszenia o pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu czekają na Ciebie na Praca.pl. Nie przegap żadnej atrakcyjnej oferty! Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera i regularnie aplikuj na wybrane stanowiska. Pamiętaj, żeby wiele ofert pracy w marketingu dotyczy pracy zdalnej, dlatego nie musisz ograniczać się do jednej miejscowości w czasie swoich poszukiwań.

Praca specjalista ds. marketingu – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności są najważniejsze na stanowisku specjalisty ds. marketingu?

Dla specjalisty ds. marketingu niezwykle istotne są umiejętności analityczne, zdolność strategicznego myślenia, a także kreatywność i wyczucie rynku. Nie można zapominać także o tym, jak ważna jest w tym zawodzie znajomość narzędzi marketingu internetowego, takich jak SEO, SEM, analityka webowa oraz chociażby umiejętność efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.

  • W jakich branżach może pracować specjalista ds. marketingu?

Specjalista do spraw marketingu znajdzie zatrudnienie w wielu dziedzinach gospodarki, od branży e-commerce, przez pracę w agencjach reklamowych, po posady w firmach handlowych, usługowych czy produkcyjnych. Warto wiedzieć, że stanowiska oferowane są też w instytucjach non-profit czy placówkach z branży edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej.