Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....
Zobacz więcej ofert pracy

Starszy specjalista

Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
10 dni temu
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 137487

Warunki pracy


  • Praca w biurze w siedzibie GIJHARS.
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie.
  • Warunki pracy: praca biurowa.
  • Praca w budynku częściowo dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi zaopatrzone w samozamykacze, w budynku jest winda i podjazd, winda niedostosowana dla osób niewidomych, na 10 piętrze jest toaleta dla osób poruszających się na wózkach). Praca na 10 piętrze.
  • Narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy.
  • Stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi.
  • Stres związany z obsługą klienta.
  • Reprezentacja urzędu.
  • Wyjazdy służbowe.

Zakres zadań

  • Współtworzy stronę www GIJHARS oraz BIP (aktualizacja treści, dbałość o funkcjonalność, strukturę i wygląd szaty graficznej).
  • Obsługuje i współtworzy media społecznościowe GIJHARS (Facebook, X, LinkedIn, Instagram), w tym przygotowuje cykliczne raporty z działalności i efektywności social mediów.
  • Uczestniczy w przygotowywaniu założeń i wdrażaniu działań edukacyjno-promocyjnych z obszaru działalności IJHARS.
  • Współuczestniczy w przygotowywaniu biuletynu informacyjnego IJHARS oraz pozostałej działalności wydawniczej IJHARS (sprawozdania, ulotki informacyjne, informatory itp.).
  • Współorganizuje spotkania prasowe, wydarzenia okolicznościowe i inne spotkania z udziałem Kierownictwa GIJHARS.
  • Nawiązuje i podtrzymuje kontakty z dziennikarzami, partnerami społecznymi, organizacjami pozarządowymi oraz współpracuje ze służbami prasowymi ministerstw, urzędów centralnych i samorządowych w celu wymiany informacji.
  • Monitoruje media (przeglądy prasy), przygotowuje analizy i raporty prasowe oraz redaguje informacje prasowe i przygotowuje prezentacje multimedialne na temat działalności IJHARS w oparciu o materiały uzyskane z komórek merytorycznych.
  • Realizuje działania informacyjne z zakresu komunikacji wewnętrznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji, kontaktów z mediami, PR lub w dziennikarstwie.
  • Umiejętność obsługi programu Canva.
  • Znajomość w stopniu zaawansowanym funkcji FB.
  • Doświadczenie w pracy z Google Ads i Google Analytics.
  • Umiejętność tworzenia treści do social mediów.
  • Umiejętność redagowania i korekty tekstów.
  • Umiejętność przygotowywania prezentacji multimedialnych.
  • Umiejętność organizowania kampanii informacyjno-promocyjnych.
  • Umiejętność organizowania spotkań i eventów.
  • Znajomość prawa prasowego oraz przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Umiejętność obsługi pakietu Office.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywność.
  • Kreatywność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wiedza z obszaru rynku rolno-spożywczego.
  • Praktyczna umiejętność przygotowywania materiałów dźwiękowych, montażu i edycji filmów, robienia zdjęć telefonem i/lub profesjonalnym aparatem fotograficznym oraz ich obróbka w dostępnych programach do edycji zdjęć.
  • Wiedza z zakresu składu i łamania tekstów (desktop publishing / custom publishing).
  • Umiejętność obsługi programu graficznego Corel lub innego programu graficznego,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
 

Podobne oferty

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii PR i marketingowej. Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych, prowadzenie profili. Przygotowanie i dystrybucja treści publikowanych w sieci (strony www, newslettery, maillingi). Realizacja działań w obrębie Prasowego Centrum Informacyjnego...
  • Specjalista ds. PR i E-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie strategii marketingowej i PR dla Uniwersytetu WSB Merito w Gdyni. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu i PR. Współpraca z mediami i agencjami reklamowymi. Aktualizacja treści na stronie www....