Sekretarka – Asystentka  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Sekretarka – Asystentka

Poznaj pracodawcę

Poznaj stanowisko:
Asystent / Asystentka

Asystent działu, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za udzielanie organizacyjnego wsparcia niezbędnego do codziennego funkcjonowania działu firmy lub instytucji. W ramach tego zadania asystent może realizować szereg czynności, których konkretny zakres wyznacza bezpośredni przełożony - kierownik działu. Może należeć do nich przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji służbowej, wykonywanie prostych ...


czytaj więcej: Asystent / Asystentka

Praca Asystent / Asystentka

Sekretarka – Asystentka - Ogłoszenie archiwalne

Praca ELOKON Polska Sp. z o.o. / Administracja biurowa / Oświęcim

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Asystent/ka z językiem fińskim Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. małopolskie

Asystent ze znajomością języka niemieckiego CPL JOBS Sp. z o.o. małopolskie

Asystent/ka Dyrektora Działu Globalnego Manpower małopolskie

Asystentka Administracyjna Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. małopolskie

Asystent/ka z językiem niemieckim Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. małopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

ELOKON Polska Sp. z o.o. (www.elokon.pl) wiodąca firma w dziedzinie bezpieczeństwa eksploatacji maszyn (przemysł, transport wewnętrzny, logistyka magazynowania, itp.) poszukuje w wymiarze 0,5 etatu osoby na stanowisko:

Sekretarka – Asystentka

Miejsce pracy: Oświęcim

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

Administrowanie całokształtem pracy biurowej:

  • administrowanie biurem i wykonywanie prac asystencko-sekretarskich
  • przyjmowanie / wysyłanie poczty
  • archiwizowanie korespondencji firmowej oraz nadzór nad obrotem dokumentów odnośnie działalności firmy
  • organizacyjne wsparcie dla pracowników biura (podróże służbowe, szkolenia),
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz współpracę z dostawcami  bieżących usług
  • kontakty z zewnętrznymi kontrahentami.
  • przygotowywanie i przechowywanie umów i dokumentów zewnętrznych i ich aktualizacja
  • weryfikacja dokumentów pracowniczych oraz przygotowanie dokumentów przekazywanych do księgowości
  • nadzór nad procedurami wprowadzonymi w firmie
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość rozliczania delegacji krajowych i zagranicznych
  • doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość programów obsługi magazynu i fakturowania
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie odpowiadające zaangażowaniu w wykonywaniu obowiązków służbowych
  • koleżeńską atmosferę pracy w młodym zespole
 dodaj do ulubionych  drukuj ofertę  wyślij na e-mail  ustaw powiadomienia  RSS

PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16283 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Sekretarka – Asystentka