Sekretarka – Asystentka
pl / en

Poznaj stanowisko: Asystent / Asystentka

Asystent działu, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za udzielanie organizacyjnego wsparcia niezbędnego do codziennego funkcjonowania działu firmy lub instytucji. W ramach tego zadania asystent może realizować szereg czynności, których konkretny zakres wyznacza bezpośredni przełożony - kierownik działu. Może należeć do nich przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji służbowej, wykonywanie prostych ...

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

małopolskie, Kraków

dziś

Administracja biurowa, Human Resources / Kadry

małopolskie, Kraków

2016-06-16

Administracja biurowa

małopolskie, Kraków

2016-06-14

Administracja biurowa

małopolskie, Dobczyce

Sekretarka – Asystentka- Ogłoszenie archiwalne

Praca ELOKON Polska Sp. z o.o. / Administracja biurowa / małopolskie / Oświęcim


ELOKON Polska Sp. z o.o. (www.elokon.pl) wiodąca firma w dziedzinie bezpieczeństwa eksploatacji maszyn (przemysł, transport wewnętrzny, logistyka magazynowania, itp.) poszukuje w wymiarze 0,5 etatu osoby na stanowisko:

Sekretarka – Asystentka

Miejsce pracy: Oświęcim

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

Administrowanie całokształtem pracy biurowej:

  • administrowanie biurem i wykonywanie prac asystencko-sekretarskich
  • przyjmowanie / wysyłanie poczty
  • archiwizowanie korespondencji firmowej oraz nadzór nad obrotem dokumentów odnośnie działalności firmy
  • organizacyjne wsparcie dla pracowników biura (podróże służbowe, szkolenia),
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz współpracę z dostawcami  bieżących usług
  • kontakty z zewnętrznymi kontrahentami.
  • przygotowywanie i przechowywanie umów i dokumentów zewnętrznych i ich aktualizacja
  • weryfikacja dokumentów pracowniczych oraz przygotowanie dokumentów przekazywanych do księgowości
  • nadzór nad procedurami wprowadzonymi w firmie
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość rozliczania delegacji krajowych i zagranicznych
  • doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość programów obsługi magazynu i fakturowania
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie odpowiadające zaangażowaniu w wykonywaniu obowiązków służbowych
  • koleżeńską atmosferę pracy w młodym zespole