Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Dutch

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Your Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement, Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications, Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Core Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Portuguese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Delivery Specialist/ Supporter

Atos IT Services sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie
praca stacjonarna
3075 dni temu
Atos is an international IT services company. It employs circa 100 000 employees in 72 countries. In Poland Atos exists since 2000. Currently, more than 4 000 people are working in our offices in Bydgoszcz, Warsaw, Wroclaw, Gdansk, Lodz, Torun and Krakow. The company offers IT infrastructure management services, systems integration, outsourcing and IT consulting. Atos was four times awarded with the Great Place to Work certificate, winning top positions in the ranking of the Great Place to Work® Institute. Atos is the official global IT partner of the Olympic and Paralympic Games.
Service Delivery Specialist/ Supporter
Ref. No.: 146335
Job Description:

 

 


Business Operation Support team is a part of Network, Data Center and Communication Services organization (NDCS). The primary purpose of the Service Delivery Specialist/ Supporter is to provide vendor management, network services and back office support.

Job Requirements:

 

General skills:
  • Ability to work well within a team
  • Methodical and disciplined approach to work
  • Good analytical skills
  • Ability to structure and draft technical documentation
  • Good interpersonal skills
  • Experience in working with customers

Languages:
  • EN and/or DE and/or FR spoken and written on intermediate level
  • TOEIC certification would be a plus

Skills and competencies in (one or more):

Vendor Management area
  • Vendor and expense management
  • Mobile device management
  • Data circuits & other assets ordering
  • Provision management
  • Usage, dispute, contract  management
  • Facilitating business analytical reporting
  • Delivering cost trend analysis
  • Providing complete chargeback information to business units
  • Historical audit of telecom expenses
  • Good communication skills

Business Office area
  • Very good reporting and analytical skills
  • Basic technical knowledge (networks, processes, projects)
  • Accuracy and ease in capturing differences
  • Very good work organization under time pressure
  • Good technical skills especially in MS Office (including Excel, pivots), graphic editor, PowerPoint, HTML (would be a plus)
  • Good communication skills

Additional Advantages (one or more):

Vendor Management area
knowledge or experience in:
  • Order management area
  • Validation and processing vendor invoices
  • Maintaining accurate inventory and change control

Business Office area
  • Ease of engagement in new activities and projects
  • Willing to undertake troubleshooting tasks and seek for non-standard solutions

Preferred certifications or equivalent knowledge (one or more):
  • ITIL foundation certificate would be a plus
  • Audits (ISO) experience would be a plus

Professional experience:
  • >2 years
  • >5 years*

Working hours:
  • 5x10 business hours shifts
  • Travels abroad to support client on-site if needed
Additional Information:

 

The position will be located in our office in Bydgoszcz. We offer work in international environment, a competitive salary package, relocation bonus (according to the internal procedures), private medical care, life and disability insurance. Interesting trainings and professional development programs are also available.

Poznaj Profil Pracodawcy
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Dutch

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Your Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement, Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications, Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Core Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Portuguese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...