Zakres obowiązków: Współpraca oraz bieżący kontakt z urzędami i innymi instytucjami oraz partnerami firmy w zakresie obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami Obsługa korespondencji i dokumentacji biurowej Przygotowywanie raportów i...
specjalista mid / junior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w bieżących projektach Dbanie o dobre relacje...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Podstawowy zakres obowiązków: prace biurowo-administracyjne; przygotowywanie dokumentacji do wydania zleceń produkcyjnych; rozliczanie zleceń produkcyjnych.
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
Twoja przyszła rola: praca na stanowisku Helpdesku I&P - pełnienie roli pierwszego kontaktu dla klienta wewnętrznego, współpraca z dostawcami w zakresie przeglądów, serwisów technicznych oraz zgłaszania usterek, awizacje, obsługa system kontroli dostępu - wydawanie kart wejściowych,...
Piekarnia Bagietka to firma rodzinna o ponad 20-letniej tradycji. Posiadamy kilkadziesiąt własnych punktów sprzedaży i dwa nowoczesne zakłady produkcyjne o najwyższych standardach. Produkujemy świeże pieczywo o najwyższej jakości a także lody, pyszne ciasta, desery, kanapki i sałatki, jogurty. Dbamy o to, by nasze produkty były zawsze świeże, smaczne, zdrowe i najwyższej jakości – by Klienci otrzymywali zawsze to co najlepsze - zgodnie z hasłem „PieczeMY dla Ciebie"!
Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
Opis stanowiska:
wystawianie i przyjmowanie faktur oraz zapewnienie ich prawidłowego obiegu,
nadzór nad umowami oraz korespondencją firmy,
wsparcie dla Działu Sprzedaży oraz sieci sklepów firmowych,
tworzenie raportów oraz analiz.
Godziny pracy: 8:00-16:00
Czas pracy obejmuje również wybrane 2 soboty w miesiącu.
Wymagania:
doświadczenia w pracy biurowej,
dobrej znajomości obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
umiejętności pracy w zespole,
bardzo dobrej organizacja pracy.
Oferujemy:
szkolenie wprowadzające,
pracę w zespole ludzi, którzy są nastawieni na współpracę,
atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i zaangażowania,
możliwość rozwoju zawodowego, awansów i podnoszenia kwalifikacji w różnych obszarach firmy,
możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej Medicover i dofinansowania do karty Multisport.
Zakres obowiązków: Współpraca oraz bieżący kontakt z urzędami i innymi instytucjami oraz partnerami firmy w zakresie obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami Obsługa korespondencji i dokumentacji biurowej Przygotowywanie raportów i...
specjalista mid / junior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w bieżących projektach Dbanie o dobre relacje...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Podstawowy zakres obowiązków: prace biurowo-administracyjne; przygotowywanie dokumentacji do wydania zleceń produkcyjnych; rozliczanie zleceń produkcyjnych.
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Banku, otwieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji do poszczególnych komórek Banku, przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysyłki oraz jej wysyłanie, archiwizacja dokumentacji –...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
Twoja przyszła rola: praca na stanowisku Helpdesku I&P - pełnienie roli pierwszego kontaktu dla klienta wewnętrznego, współpraca z dostawcami w zakresie przeglądów, serwisów technicznych oraz zgłaszania usterek, awizacje, obsługa system kontroli dostępu - wydawanie kart wejściowych,...