Najnowsze oferty pracy

  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin, Biuro Laufen Bespoke Solutions    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Jeżeli posiadasz: Wykształcenie wyższe techniczne; Znajomość języka angielskiego; Umiejętność pracy w zespole oraz dobrą organizację pracy; Cechy takie jak: komunikatywność i wielozadaniowość, otwartość na nowości; Znajomość SAP, MDM, EXCEL, Adobe Creative Cloud
  • Młodszy Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw z zakresu gospodarki zakupowej, tj. udzielania zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem pracodawcy (tworzenie opisu przedmiotu zamówienia, zapytania ofertowego, negocjacje z dostawcami, zamawianie i...
  • Specjalista ds. Wsparcia Organizacyjnego

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Bieżące wsparcie organizacyjno-administracyjne Dyrektora Zarządzającego oraz pracowników Pionu Klienta Korporacyjnego w Centrali PZU SA; Obsługa kancelaryjna i administracyjna biura; Opis i ewidencja dokumentów księgowych oraz delegacji; Udział w planowaniu budżetu biura, a także...
  • Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów o charakterze międzynarodowym, współpraca z pracownikami oraz studentami w ramach obsługiwanych projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Specjalista ds. Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej

    Medicover Optyk   Warszawa, al. Jana Pawła II 29    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Szukamy właśnie Ciebie jeśli: chcesz rozwijać się w administracji biurowej, masz za sobą pierwsze doświadczenie zawodowe; chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na rozwój w obszarze zaopatrzenia i gospodarki magazynowej Medicover Optyk; Zaaplikuj!
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    20 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Obsługa korespondencji oddziału i programów ZSI, EZD PUW, EUDT. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Wsparcie obsługi procesów administracyjnych realizowanych przez oddział.
  • Specjalista ds. Administracji

    Medicover Stomatologia   Łódź, ul. Wierzbowa 46    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Obowiązki: Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników; Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu; Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi; Organizacja obiegu dokumentacji...
  • Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Główne obowiązki: prowadzenie spraw związanych z długoterminowym odpłatnym najmem/dzierżawą nieruchomości, powierzchni i lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem podatku od nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem badań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Specjalista ds. Administracyjnych Szczecin
Specjalista ds. administracyjnych (z j. niemieckim)

Specjalista ds. administracyjnych (z j. niemieckim)

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Szczecin
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
120 dni temu
Specjalista ds. administracyjnych (z j. niemieckim)
Miejsce pracy: Szczecin
Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych.

O zespole
ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów do naszych systemów. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie i codziennej współpracy z niemieckimi partnerami.

Jako zespół jesteśmy na samym początku wspólnej drogi co sprawia, że poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i administracji, które razem z nami będą odpowiedzialne za odpowiednią komunikację, organizację i współpracę, aby stworzyć zgrany zespół.

Zakres obowiązków:
  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec
  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów
  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w bieżących projektach 
  • Dbanie o dobre relacje z naszymi partnerami biznesowymi
Wymagania:
  • Znajomość narzędzi Microsoft Office
  • Znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)
  • Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Gotowość do pracy z biura
Oferujemy:
  • Brak okresu próbnego – umowa na długi okres od samego początku
  • Pracę stacjonarna z naszego biura w Szczecinie 
  • Elastyczne godziny pracy, Pon-Pt 
  • Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
  • Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy
  • Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
  • Wewnętrzne szkolenia
  • Wspaniałe imprezy firmowe,
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Karty sportowe
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej, jeśli będziesz pracował z biura!
  • Nowoczesne miejsce pracy
  • Brak "dress code'u"
  • Pyszną kawę i świeże owoce
  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy
Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin, Biuro Laufen Bespoke Solutions    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Jeżeli posiadasz: Wykształcenie wyższe techniczne; Znajomość języka angielskiego; Umiejętność pracy w zespole oraz dobrą organizację pracy; Cechy takie jak: komunikatywność i wielozadaniowość, otwartość na nowości; Znajomość SAP, MDM, EXCEL, Adobe Creative Cloud
  • Młodszy Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13a    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw z zakresu gospodarki zakupowej, tj. udzielania zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem pracodawcy (tworzenie opisu przedmiotu zamówienia, zapytania ofertowego, negocjacje z dostawcami, zamawianie i...
  • Specjalista ds. Wsparcia Organizacyjnego

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Bieżące wsparcie organizacyjno-administracyjne Dyrektora Zarządzającego oraz pracowników Pionu Klienta Korporacyjnego w Centrali PZU SA; Obsługa kancelaryjna i administracyjna biura; Opis i ewidencja dokumentów księgowych oraz delegacji; Udział w planowaniu budżetu biura, a także...
  • Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów o charakterze międzynarodowym, współpraca z pracownikami oraz studentami w ramach obsługiwanych projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Specjalista ds. Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej

    Medicover Optyk   Warszawa, al. Jana Pawła II 29    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Szukamy właśnie Ciebie jeśli: chcesz rozwijać się w administracji biurowej, masz za sobą pierwsze doświadczenie zawodowe; chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na rozwój w obszarze zaopatrzenia i gospodarki magazynowej Medicover Optyk; Zaaplikuj!
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    20 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Obsługa korespondencji oddziału i programów ZSI, EZD PUW, EUDT. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Wsparcie obsługi procesów administracyjnych realizowanych przez oddział.
  • Specjalista ds. Administracji

    Medicover Stomatologia   Łódź, ul. Wierzbowa 46    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz dokumentów przewozowych, przeprowadzanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Obowiązki: Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników; Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu; Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi; Organizacja obiegu dokumentacji...
  • Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Główne obowiązki: prowadzenie spraw związanych z długoterminowym odpłatnym najmem/dzierżawą nieruchomości, powierzchni i lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem podatku od nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem badań...