Specjalista ds. Assistance
pl / en

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

dziś

Motoryzacja, Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Marki
Polecamy

dziś

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa
mazowieckie, Warszawa
Polecamy

wczoraj

Finanse / Bankowość, Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa

wczoraj

Sprzedaż / Obsługa klienta

mazowieckie, Warszawa Ursynów

Specjalista ds. Assistance- Ogłoszenie archiwalne

Praca MONDIAL ASSISTANCE SP Z O O / Sprzedaż / Obsługa klienta / Turystyka / Hotelarstwo / Ubezpieczenia / mazowieckie / Warszawa


Mondial Assistance jest wiodącym dostawcą usług assistance na polskim rynku. Assistance znaczy pomoc. Współpracując z czołowymi ubezpieczycielami, bankami i dystrybutorami samochodów, mamy pod opieką ponad 6,5 miliona Polaków. Szczycimy się możliwością skutecznego i szybkiego działania w każdym zakątku Polski i całego globu, 24h/365 dni.

Praca w Mondial Assistance to coś więcej, niż osiąganie założonych celów biznesowych. Praca w Mondial Assistance to również relacje między współpracownikami, kierownikami i ich zespołami oraz klientami i usługodawcami. Praca u nas to też nieustanne zdobywanie wiedzy i podnoszenie kompetencji.


Obecnie poszukujemy osoby gotowej podjąć pracę na stanowisku:


Specjalista ds. Assistance

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa klienta,
  • ORGANIZACJA POMOCY MEDYCZNEJ (np. wizyt lekarskich, transportów medycznych, procesów rehabilitacyjnych) dla klientów w kraju i za granicą.

Czekamy na Twoją aplikację, jeżeli:

  • bardzo dobrze znasz język angielski (znajomość drugiego języka obcego mile widziana),
  • posiadasz doświadczenie w  obsłudze klienta (preferowana obsługa telefoniczna), najlepiej w branży „medical assistance”,  turystycznej lub ubezpieczeniowej,
  • lubisz rozmawiać z ludźmi,
  • potrafisz znajdować rozwiązania w trudnych sytuacjach,
  • potrafisz szybko wyszukiwać potrzebne informacje korzystając z różnych źródeł,
  • jesteś osobą dobrze zorganizowaną i pracowitą,
  • dobrze czujesz się w pracy zespołowej,
  • jesteś gotowy (gotowa) do pracy zmianowej wg grafiku 365 dni/24h (średnio 8 godzin dziennie).

Naszym pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • przejrzyste i uczciwe zasady wynagradzania,
  • unikalną kulturę pracy oraz wzajemny szacunek,
  • bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, dofinansowanie posiłków, nauka języków, dofinansowanie do urlopu oraz karnet sportowy Multisport lub bilety do kin i teatrów).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).