Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SJUUO/W/5
- Analiza procesów utrzymaniowych usług operatorskich,
- Identyfikacja obszarów wymagających poprawy,
- Proponowanie oraz wdrażanie działań naprawczych,
- Przygotowywanie prezentacji wraz z rekomendacjami i komentarzami,
- Bieżąca komunikacja z OA, rozwiązywanie problemów Operatora.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: telekomunikacja, lub inne kierunki techniczne,),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Bardzo dobra znajomość programów Access, MS Excel (mile widziana znajomość VBA SQL) , Power Point,
- Umiejętność przygotowywania czytelnych prezentacji - wyjątkowa dbałość o szczegóły,
- Umiejętność rozwiązywania problemów i wyciągania wniosków,
- Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami,
- Dobra organizacja pracy,
- Systematyczność,
- Dyspozycyjność,
- Wysoki poziom orientacji na wynik.
- Interesującą pracę, gdzie każdy dzień przynosi nowe wyzwania i daje nowe doświadczenia,
- Bezpośredni kontakt z ludźmi,
- Współpracę z przedstawicielami największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju i za granicą,
- Rozwój kompetencji technicznych, komunikacyjnych oraz organizacyjnych.