Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- profesjonalna i kompleksowa obsługę klientów,
- obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym,
- indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta,
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- dbanie o dobry wizerunek firmy.
- doświadczenie w call center lub obsłudze klienta - mile widziane,
- wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- motywacja i zaangażowanie,
- dobra dykcja,
- odporność na stres,
- znajomość aplikacji pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- umowę-zlecenie,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
- wynagrodzenie godzinowe: 17 zł brutto,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.