Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa
Nr Ref.: 1055015
Warszawa
Nr Ref.: 1055015
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Hays Poland jest firmą doradztwa personalnego należącą do grupy Hays plc. Grupa Hays posiada 237 biur w 32 krajach, w których łącznie pracuje ponad 7800 specjalistów.
Dla naszego Klienta, globalnej firmy z branży chemicznej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.
• Wybrany kandydat dołączy do międzynarodowego zespołu specjalistów, dedykowanego do opieki nad portfolio klientów – od momentu złożenia zamówienia przez klienta do momentu realizacji zgłoszenia.
• Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało wprowadzanie zamówień do systemu SAP (ok. 40% czasu pracy), sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych dot. Handlu zagranicznego firmy, generowanie dokumentów eksportowych oraz sprawdzanie czy prowadzone działania są zgodne z procedurami firmy.
• 60% czasu pracy to kontakt z klientem – odpowiadanie na zapytania klienta i przyjmowanie zamówień oraz wyjaśnianie niezgodności.
Idealny Kandydat posiada doświadczenie w obsłudze klienta/ logistyce/ zakupach, zdobyte w międzynarodowym środowisku, bardzo dobrą znajomość jęz. Angielskiego (min. B2), doświadczenie w używaniu aplikacji Microsoft Office oraz systemów ERP (SAP) oraz bardzo dobrą umiejętność analitycznego myślenia.
Klient oferuje atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, bogaty pakiet szkoleń i benefitów oraz możliwość dynamicznego rozwoju w międzynarodowej organizacji. Zapraszamy do współpracy!
hays.pl |