Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Specjalista ds. obsługi reklamacji z j. francuskim i hiszpańskim
Job location: Łódź
Nr ref.: 9-26-38366/PC
Nasz klient to firma z branży FMCG, która istnieje na rynku łódzkim od 20 lat. Jej nowoczesny zakład produkcyjny w Łodzi, stał się kluczowym dostawcą czekolady na świecie. Globalnie zatrudnia ponad 9 tyś. pracowników i jest liderem w swojej branży. Obecnie inwestuje ponad 100.000.000 PLN w rozwój łódzkiego zakładu, który jest zlokalizowany w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Główne wartości firmy to: pasja, przedsiębiorczość, uczciwość, orientacja na klienta oraz Team Spirit.
Klient zdecydował się na otwarcie nowoczesnego centrum usług wspólnych, które będzie wspierać dynamicznie rozwijające się europejskie jednostki firmy. Obecnie szukamy zmotywowanych kandydatów gotowych do pracy na stanowisku:
Specjalisty ds. obsługi reklamacji z j. francuskim i hiszpańskim.
Zakres obowiązków:
Klient zdecydował się na otwarcie nowoczesnego centrum usług wspólnych, które będzie wspierać dynamicznie rozwijające się europejskie jednostki firmy. Obecnie szukamy zmotywowanych kandydatów gotowych do pracy na stanowisku:
Specjalisty ds. obsługi reklamacji z j. francuskim i hiszpańskim.
Zakres obowiązków:
- migracja procesu z zagranicznej jednostki do SSC w Łodzi.
- analiza reklamacji zgłoszonych przez klientów za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta.
- uzgodnienie przyczyny i sposobu rozwiązania problemu, we współpracy z innymi działami w Firmie.
- przekazanie propozycji rozpatrzenia reklamacji Klientowi, za pośrednictwem pracownika Działu Obsługi Klienta.
- odpowiedzialność za kwestie administracyjne związane z reklamacją, np. noty kredytowe, noty debetowe, zwroty towaru.
Requirements:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze obsługi klienta,
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku,
- biegła znajomość języka francuskiego i hiszpańskiego,
- dobra znajomośc języka angielskiego
- znajomość systemu SAP - mile widziane,
- dokładność i rzetelność,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Benefits:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubepieczenie, karta lunchowa),
- możliwośc rozwoju w międzynarodowych strukturach,
- możliwość rozwoju kompetencji poprzez udział w szkoleniach.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".