Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
dolnośląskie, OUTLET NEONET Wrocław-Psie Pole (ul. Kiełczowska)
praca stacjonarna
3461 dni temu
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów RTV, AGD, IT i nowych technologii.
W związku z otwarciem nowego OUTLETU NEONET we Wrocławiu poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Reklamacji
Miejsce pracy: OUTLET NEONET Wrocław-Psie Pole (ul. Kiełczowska)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
obsługę Klienta i sprzedaż sprzętów poserwisowych
jakość i terminowość obsługi procesów reklamacyjnych
przyjęcie sprzętu do magazynu Działu Reklamacji oraz sprawdzenie jego stanu i kompletności, zgodnie ze zgłoszeniem reklamacyjnym i załączoną dokumentacją
ewidencjonowanie reklamacji oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji
współpracę z Klientami, serwisami, dostawcami i producentami
terminowe i zgodne z obowiązującymi uregulowaniami raportowanie
Od Kandydatów oczekujemy:
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta/w serwisie
znajomości przepisów prawnych dotyczących reklamacji
samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania
wysokiego poziomu kompetencji interpersonalnych (komunikatywności, umiejętności pracy grupowej)
dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
bardzo dobrej organizacji pracy (umiejętności zarządzania czasem pracy i wyznaczania priorytetów)
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...