GEFCO Polska Sp. z o.o. to globalny ekspert w zakresie logistyki dla przemysłu i lider w logistyce motoryzacyjnej. Oferta firmy obejmuje główne usługi logistyczne (transport drogowy, morski, lotniczy, kolejowy, magazynowanie), logistykę zintegrowaną (zarządzanie opakowaniami zwrotnymi, reprezentację celną i podatkową, logistykę zaopatrzenia i dystrybucji, logistykę pojazdów gotowych), rozwiązania strategiczne 4 PL (projektowanie całościowych rozwiązań logistycznych i kompleksową obsługę klienta), a także rozwiązania dedykowane (obsługę transportów specjalnych, logistykę projektową, logistykę eventów).
Do naszego oddziału poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko:
- Zarządzanie zapytaniami i rozpatrywanie reklamacji (roszczeń) klienta przy zachowaniu procedur oraz norm jakościowych obowiązujących w firmie
- Zbieranie, przygotowywanie pełnej dokumentacji prowadzonych działań
- Współpraca z działami: operacyjnym, prawnym, finansowym w zakresie niezbędnym do rozpatrywania reklamacji
- Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień, wskaźników jakościowych
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (2-3 lata)
- Doświadczenie w branży logistycznej – będzie dodatkowym atutem
- Komunikatywność, operatywność i samodzielność w działaniu
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność współpracy w zespole
- Systematyczność, dokładność
- Umiejętność pracy zgodnie obowiązującymi procedurami
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Ciekawą i rozwojową pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagradzania
- Szeroki pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, Karta MultiSport, ubezpieczenie na życie)
- Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
- Krok Przesłanie aplikacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.