Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego klienta między międzynarodowej firmy branży telekomunikacyjnej poszukujemy kandydata na stanowisko:
Zadania:
• Wsparcie procesów rekrutacyjnych w firmie na stanowiska specjalistyczne,
• Prowadzenie rekrutacji również w j. angielskim,
• Utrzymywanie stałych kontaktów z kandydatami,
• Aktywna weryfikacja rynku,
• Ścisła współpraca z managerami,
Wymagania:
• Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji minimum 1 rok,
• Bardzo dobra znajomość j. angielskiego - B2minimum,
• Otwartość, komunikatywność,
• Umiejętność pracy w środowisku międzynarodowym,
• Gotowość do pracy na cały lub część etatu,
Oferujemy:
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowych strukturach,
• Dużą samodzielność w działaniu,
• Umowę o pracę na 2-3 miesiące przy projekcie z realną możliwością przedłużenia,
• Pracę w trybie home office,
• Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i kompetencji.